Real Madrid forbereder store back-investeringer

2 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Ifølge spansk presse forbereder Real Madrid en stor investering på...

Ifølge spansk presse forbereder Real Madrid en stor investering på backpladserne næste år.

Her vil man forsøge at hente Alphonso Davies og Jeremie Frimong fra henholdsvis Bayern München og Bayer Leverkusen.

Alphonso Davies har kontraktudløb i 2025 og han har foreløbig afvist at forlænge kontrakten med Bayern München og det er Real Madrids forhåbning, at man næste sommer vil være indstillet på en forhandling om den offensive canadier.

Jeremie Frimpong fortsætter med at imponere i Leverkusen og han er blevet anbefalet til Real Madrid, som har haft ham i søgelyset gennem længere tid.

Real Madrid forventer, at de to spillere kan hentes for et beløb i omegnen af 80 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #2 af Madridista02
Det var dog en dejlig forfriskende nyhed. Er grunden til at Frimpong ikke hentes denne sæson, at Odriozola stadig er på kontrakt?

Jeg savner Pepe :(

2 år 11 måneder siden #3 af El_Juan

Madridista02 post=166507 skrev: Det var dog en dejlig forfriskende nyhed. Er grunden til at Frimpong ikke hentes denne sæson, at Odriozola stadig er på kontrakt?

​Jeg tror det hænger sammen med, at klubben allerede råder over tre højre backs. Carvajal, som har to år tilbage af sin kontrakt, samt Lucas og Odriozola, som begge har kontraktudløb næste sommer.

Derudover tror jeg også der er noget strategisk i det. Til næste sommer har Frimpong kun ét år tilbage af sin kontrakt med Leverkusen. Akkurat som det er tilfældet med Davies i Bayern.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved El_Juan.

2 år 11 måneder siden #4 af Kasillas
Og forhåbentligt tager de også Xabi Alonso med i pakken jævnfør Ancelottis kontraktafslutning. - Det ville være det mest logiske og mest spændende overgang i noget tid. Og med den trup efter ankomst af Alphonso og Frimpong. VILD! :-) 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

2 år 11 måneder siden #5 af El Siete
Dejlig nyhed. 
​Carvajal er 32 næste sommer, og har sammen med Mendy ét år tilbage af kontrakten, så det virker plausibelt at man henter Davies og Frimpong - måske Carvajal bliver som 2. valg. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 11 måneder siden #6 af Ramos4
Der må menes €80m for hver spiller?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 11 måneder siden #7 af Real HWL

Ramos4 post=166512 skrev: Der må menes €80m for hver spiller?

80 millioner euro for hver spiller der til den tid har et år tilbage af sin kontrakt?? arrhh hva!

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Real HWL.

2 år 11 måneder siden #8 af Kasillas

Ramos4 post=166512 skrev: Der må menes €80m for hver spiller?

​Begge har kontraktudløb i 2025 og dermed sætter det helt andre betingelser for forhandling.
Ifølge transfermerkt er Davies og Frimpomg vurderet henholdsvis 70 og 40 mio. 

Redigering: En anden bruger kom mig i forkøbet.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Kasillas.

2 år 11 måneder siden #9 af NadaMás
​Jeg forestiller mig, at Davies bliver dyr, og Bayern svære at forhandle med, et år tilbage af kontrakten eller ej. 

Ville være nogle fede og kærkomne tilgange. Det er jo, foruden 9’eren, de to eneste positioner hvor
holdet står svagt.

2 år 11 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Nu er det godt nok kun Castilla, men ham der Vinicius Tobias har set ret god ud i de kampe jeg har set. Han virker bestemt til at have niveauet, og det er lidt vildt, at han stadig skal spille i den 3. bedste spanske række fordi han er bag Carvajal og Vazquez i hierakiet.

Frimpong har jeg ikke set i kamp endnu, men på videoer minder han mig om Fran Garcia. Lav og utrolig hurtig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #11 af 9eren
Begge bør hentes.

Leveret af Kunena Forum