The Athletic: Vinícius er på blokken i Liverpool
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Saudi Arabien var voldsomt interesserede i europæiske spillere i løbet af sommeren og i transfervinduets sidste dage, forsøgte de at sætte trumf på ved at byde mere end 200 millioner € for Liverpools Mo Salah.
Det blev dog i første omgang afvist, men hos Premier League-klubben frygter man, at de saudiarabiske klubber vender tilbage og derfor er man i gang med at søge alternativer.
Og ifølge det normalt velansete The Athletic er Vinícius Junior et af emnerne til at afløse Mo Salah i Liverpool. Brasilianeren har fortsat ikke forlænget sin kontrakt med Real Madrid, men parterne er i tæt dialog og i den spanske hovedstad har man ingen planer om at sælge Vinícius, som har en frikøbsklausul på 750 millioner €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2. Han er meget tydeligt frontfigurer hos Real. Vores helt store stjerne og bedste spiller.
3. Ingen interesse hos Real i at sælge.
4. Ingen interesse hos Vinicius, han har flere gange sagt han elsker Real.
Der florerer hele tiden rygter i aviserne om spillere der skal alle mulige steder hen, og det gør der bl.a. for at aviserne kan tjene penge. Nogle rygter giver fin mening og en evt. Transfer er ikke umulig. Denne nyhed ser jeg som værende ekstremt usandsynligt.
Jeg savner Pepe :(
DC19
Særligt ikke når han for nylig har underskrevet en ny kontrakt som angiveligt bringer ham langt op i hierakiet lønmæssigt.-#7- post=167346 skrev: Umiddelbart textbook agent-arbejde. Plant en historie hos et pålideligt medie, vent på at din spillers nuværende klub giver din klient lidt flere penge i lønposen. Det plejer bare aldrig sådan for alvor at gå godt når det er Florentino Perez man har med at gøre.
Snarere textbook non-journalist arbejde. Salah rygtes til Saudi - find profil at erstatte med - fabrikér historie.
Som om Liverpool nogensinde ville splashe de 150-200 mio euro Vini vil koste.
Når Vini engang får nok af den horrible spanske liga, så skifter han dog. Det bliver nok til en mere pengestærk klub, ala City eller PSG. Men her og nu ser jeg ingen grund til bekymring.
Artiklen siger at Vini ikke har underskrevet en ny kontrakt endnu.Mathiaska post=167348 skrev:
Særligt ikke når han for nylig har underskrevet en ny kontrakt som angiveligt bringer ham langt op i hierakiet lønmæssigt.-#7- post=167346 skrev: Umiddelbart textbook agent-arbejde. Plant en historie hos et pålideligt medie, vent på at din spillers nuværende klub giver din klient lidt flere penge i lønposen. Det plejer bare aldrig sådan for alvor at gå godt når det er Florentino Perez man har med at gøre.
Snarere textbook non-journalist arbejde. Salah rygtes til Saudi - find profil at erstatte med - fabrikér historie.
Når Vini engang får nok af den horrible spanske liga, så skifter han dog. Det bliver nok til en mere pengestærk klub, ala City eller PSG. Men her og nu ser jeg ingen grund til bekymring.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Fuck det forstår jeg slet ikke. Har lige søgt uden held, ville have væddet mit liv på jeg havde læst en nyhed her på siden om at Vini allerede havde forlænget.Ramos4 post=167349 skrev:
Artiklen siger at Vini ikke har underskrevet en ny kontrakt endnu.Mathiaska post=167348 skrev:
My bad. Mit input ovenfor kan derfor betragtes tilsvarende ligegyldigt som The Athletics.
Du er ikke helt gal på den. Jeg mindes også, at have læst, at han skulle have forlænget (uden offentliggørelse, hvilket selvfølgelig er suspekt). Mener også Romano har udtalt det.
Ift. historien, bekræfter det vel blot, at medierne forsat skal have clicks, efter transfervinduet er lukket. Vinis fødder er støbt i cement, i Madrid, det er jeg ikke i tvivl om.