Carvajal skadet - misser El Derbi
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
2 år 10 måneder siden #1
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Carvajal skadet - misser El Derbi blev oprettet af Siempre Madrid
Dani Carvajal har pådraget sig en muskelskade og misser de...
Dani Carvajal har pådraget sig en muskelskade og misser de kommende kampe for Real Madrid.
Den spanske højreback har ellers været stærkt spillende i denne sæsons kampe, men har desværre også været hårdt plaget af skader og nu koster det ham altså morgendagens opgør mod Union Berlin og weekendens El Derbi mod Atlético Madrid.
Det bliver sandsynligvis Lucas Vázquez eller Nacho, som skal vikariere på højrebacken i de to kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
2 år 10 måneder siden #2
af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Carvajal skadet - misser El Derbi
Ancelotti forud for kampen i morgen:
- Lucas Vazquez will replace Carvajal and will start tomorrow.
- Luka Modrić will START tomorrow.
- Arda Güler will return with the team on Monday.
- Lucas Vazquez will replace Carvajal and will start tomorrow.
- Luka Modrić will START tomorrow.
- Arda Güler will return with the team on Monday.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Kiwes.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
2 år 10 måneder siden #3
af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Carvajal skadet - misser El Derbi
Standard.
Bliver ikke overrasket længere.
Mindst 2-3 skadesperioder til Carvajal og Mendy hver sæson.
1 stk skadesperiode til begge = check.
2 stk skadesperiode til begge =
3 stk skadesperiode til begge =
Hvornår lærer trænerstabet og ledelsen at der er to stk backs med glasben.
Bliver ikke overrasket længere.
Mindst 2-3 skadesperioder til Carvajal og Mendy hver sæson.
1 stk skadesperiode til begge = check.
2 stk skadesperiode til begge =
3 stk skadesperiode til begge =
Hvornår lærer trænerstabet og ledelsen at der er to stk backs med glasben.
2 år 10 måneder siden #4
af -#7-
DC19
Besvaret af -#7- på emne Carvajal skadet - misser El Derbi
Nu kiggede jeg lige for sjov skyld på Transfermarkt, og kigger man fra 20/21 og frem til nu, så har Carvajal misset ikke mindre end 73(!) kampe for Real Madrid og Spanien. Det er altså vores førstevalg på højrebacken.
Jeg har stor sympati med at Real Madrid ikke forsøger at presse spillere ud af klubben, men det sætter altså nogle krav til hvor lange og attraktive kontrakter man deler ud, til spillere man umuligt kan være 100% overbeviste om. For en stor del af forklaringen på at man ikke har købt ind til højrebacken op til den her sæson, har vel været fordi både Odriozola og Lucas var på lønningslisten, og man har ikke haft en afklaring på Odriozola før langt inde i forberedelserne til denne sæson.
Efter den her sæson står man i den situation at Carvajal har kontrakt til 2025, mens Lucas' kontrakt udløber næste år. Så nu må tiden være moden til at stafetten på den højreback gives videre. Jeg har det helt fint med at Carvajal bliver i klubben, egentlig også udover 2025, for jeg synes stadigvæk hans niveau er højt, og kan han affinde sig med at være reserve i sin karrieres efterår, så kan han både blive aflastet, og dække begge backs i en nødsituation, samtidig med at han også er en leder i klubben. Men førstevalg må og skal han ikke længere være.
Jeg har stor sympati med at Real Madrid ikke forsøger at presse spillere ud af klubben, men det sætter altså nogle krav til hvor lange og attraktive kontrakter man deler ud, til spillere man umuligt kan være 100% overbeviste om. For en stor del af forklaringen på at man ikke har købt ind til højrebacken op til den her sæson, har vel været fordi både Odriozola og Lucas var på lønningslisten, og man har ikke haft en afklaring på Odriozola før langt inde i forberedelserne til denne sæson.
Efter den her sæson står man i den situation at Carvajal har kontrakt til 2025, mens Lucas' kontrakt udløber næste år. Så nu må tiden være moden til at stafetten på den højreback gives videre. Jeg har det helt fint med at Carvajal bliver i klubben, egentlig også udover 2025, for jeg synes stadigvæk hans niveau er højt, og kan han affinde sig med at være reserve i sin karrieres efterår, så kan han både blive aflastet, og dække begge backs i en nødsituation, samtidig med at han også er en leder i klubben. Men førstevalg må og skal han ikke længere være.
DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu