Nacho undskylder for vanvidstackling

2 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Nacho har nu undskyldt for den vanvidstackling, som sendte Portu...

Nacho har nu undskyldt for den vanvidstackling, som sendte Portu ud af weekendens kamp på en båre.

I dommerens tillægstid smadrede den spanske forsvar med fuldt overlæg ind i Portus ben i en decideret benbrækker-tackling, som fortjent gav rødt kort og mange spilledages karantæne og efterfølgende var Nacho også ulykkelig over situationen.

Nacho er normalt ikke kendt for den brutale hensynsløshed, han udviste i situationen og efterfølgende bad han om Portus telefonnummer, så han kunne ringe og undskylde. Nacho har også beklaget og undskyldt forseelsen på de sociale medier.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Modric91
Nogen som ved om der er noget forhistorie mellem nacho og portu ? Jeg kan ikke tro at det er noget han gjorde tilfældigt ved at tabe hovedet.. han var ikke engang sidste mand.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Nacho undskylder for vanvidstackling
Sagen er egentlig lukket i de spanske medier og fra Nachos side.

Det som er mere relevant lige nu er hvordan Carrasco med sin mega alvorlige skade efter Bellinghams tackling allerde var klar igen igår for at score 2 mål. Da Simeone bliver spurgt ind til det, så udtaler at han er ligeglad med andres mening.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #4 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Nacho undskylder for vanvidstackling

Modric91 post=168244 skrev: Nogen som ved om der er noget forhistorie mellem nacho og portu ? Jeg kan ikke tro at det er noget han gjorde tilfældigt ved at tabe hovedet.. han var ikke engang sidste mand.

​Jeg er også vildt nysgerrig på hvad der ligge bag den aktion. Det kan simpelthen ikke bare være et hurtigt påfund at Portu skulle myrdes 

2 år 9 måneder siden #5 af Kiwes
​Jeg tror altså ikke der ligger noget forud for det. Nacho mistede fuldstændig hovedet i situationen og så tror jeg bare det var det. I forhold til Correa og den rapportede skade efter kampen mod RMD er jo bare til at brække sig over. De er simpelthen så sørgelig en klub og sådanne ting understregner jo også bare at de stadig er en lille pis klub.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Kiwes.

2 år 9 måneder siden #6 af Modric91
Så ingen ala Keane - Haaland...... "I was waiting for the perfect moment"...

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 9 måneder siden #7 af Madridista02
Fuldstændig hjernedød tackling fra Nacho. Ekstremt skuffende at han gør det, først fordi tacklingen er så farlig som den er, men også fordi vi i forvejen er tyndt besat i forsvaret og har brug for ham. Derudover er Nacho også anfører og han kæmper også for at få mere spilletid. Det giver slet ikke mening det han havde gang.

Jeg savner Pepe :(

2 år 9 måneder siden #8 af Estadio Santiago Bernabéu
​Og fordi det var så sent i kampen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 9 måneder siden #9 af NadaMás
​Hvis vi lige kort kigger frem mod Osasuna - Hvem kommer til at spille ved siden af Rüdiger? Forza mener ikke at Alaba bliver klar.

2 år 9 måneder siden #10 af Siempre Madrid

NadaMás post=168357 skrev: ​Hvis vi lige kort kigger frem mod Osasuna - Hvem kommer til at spille ved siden af Rüdiger? Forza mener ikke at Alaba bliver klar.

​Det har vi faktisk vendt i vores podcast, som udkommer i morgen. Men jeg røber vist ikke alt, hvis jeg afslører, at vi peger på Tchouaméni som central forsvarer i den kamp og så med Mendy på venstre back og Camavinga tilbage på den centrale midtbane.

Alternativt Mendy i det centrale forsvar. Det er ikke rigtig nogen af os, som tror på at Marvel eller Carrillo får muligheden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum