Hazard er mæt: stopper karrieren

2 år 9 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Real Madrid slap endelig af med Eden Hazard i sommer...

Real Madrid slap endelig af med Eden Hazard i sommer efter at belgieren havde fyldt godt og grundigt op på bænken i en årrække.

Nu melder han i en alder af 32 år, at han er blevet mæt og indstiller karrieren.

Eden Hazard blev aldrig nogen sværvægter på banen for Real Madrid, hvor det blot blev til 7 mål i 76 kampe i de fire år, han var i klubben.

Belgieren kostede 190 millioner engelske pund (inklusive løn i den 4-årige periode) og skal altså nu finde noget andet at fylde livet ud med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af madrid2000
190 millioner pund med et år tilbage af kontrakten!!!

2 år 9 måneder siden #3 af Siempre Madrid

madrid2000 post=168575 skrev: 190 millioner pund med et år tilbage af kontrakten!!!

​Jeg har lige indsat en ikke uvæsentlig parentes. Den skulle jeg nok have sat i første omgang. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

2 år 9 måneder siden #4 af Figo_10
Det er nok ganske kontroversielt, Men jeg vil lige tillade mig at anerkende her, hvor stor en spiller, det er/var, der nu har sagt stop. Jeg er selvfølgelig farvet af at være Chelsea-fan (beklager, men Jakob Kjeldbjerg - ja, det er ham fra Robinson - gjorde et stort indtryk på mig, da jeg var barn/ung). Men Hazard var i mine øjne tæt på verdens bedste, da han var på sit højeste. Og han var vel i virkeligheden på sit højeste, da Real Madrid hentede ham. Jeg er helt med på, at det gik helt galt derfra, og det var et dyrt bekendtskab. Men det synes jeg også var rigtig trist, for han var virkelig dygtig, og det kunne/burde være gået anderledes. Jeg har dog aldrig set/hørt ham klage over sin tid i Real Madrid - ja ja, han fik jo også sin fede løn, men mon ikke han også selv havde ønsket sig mere. Men respekt fra mig for hans tidligere præstationer, selv om vi desværre ikke fik glæde af dem i Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #5 af Dragam

Figo_10 post=168588 skrev: Det er nok ganske kontroversielt, Men jeg vil lige tillade mig at anerkende her, hvor stor en spiller, det er/var, der nu har sagt stop. Jeg er selvfølgelig farvet af at være Chelsea-fan (beklager, men Jakob Kjeldbjerg - ja, det er ham fra Robinson - gjorde et stort indtryk på mig, da jeg var barn/ung). Men Hazard var i mine øjne tæt på verdens bedste, da han var på sit højeste. Og han var vel i virkeligheden på sit højeste, da Real Madrid hentede ham. Jeg er helt med på, at det gik helt galt derfra, og det var et dyrt bekendtskab. Men det synes jeg også var rigtig trist, for han var virkelig dygtig, og det kunne/burde være gået anderledes. Jeg har dog aldrig set/hørt ham klage over sin tid i Real Madrid - ja ja, han fik jo også sin fede løn, men mon ikke han også selv havde ønsket sig mere. Men respekt fra mig for hans tidligere præstationer, selv om vi desværre ikke fik glæde af dem i Madrid!

​Jeg er uenig i, at han var på sit højeste, da vi hentede ham - han spillede godt sæsonen inden vi hentede ham, men han var allerede blevet noget langsommere.

Det var en hovedløs transfer på alle tænkelige måder.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Dragam.

2 år 9 måneder siden #6 af Estadio Santiago Bernabéu
​Set over en hel karriere, kan han godt være stolt trods alt.

Hazard brokkede sig ikke over Real Madrid.

Real Madrid brokkede sig ikke over Hazard.

Det var bare sort uheld krydret med en lille bitte smule selvforskyldt.

Leveret af Kunena Forum