Optakt: Braga - Real Madrid, Champions League, 3. spillerunde
elle44 post=168942 skrev: Altså stadig bekymrende tendenser med Rodry og Vini. Jeg er ikke sikker på de kommer op i gear med den taktik vi kører.
Sjovt, jeg synes Vini spiller fremragende. Braga efterlod også meget plads bag i, men det jo ikke hans skyld, og han var farlig gang på gang. 2 assists og så synes jeg han burde have fået målet. Jeg kunne ikke se han var offside.
Rodrygo er en anden sag. Endnu en svag kamp, men har får da et mål, måske han kan tage det med videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ance må næsten vide noget, vi andre ikke ved.Ramos4 post=168944 skrev: Vildt at vi kun laver 3 udskiftninger, hvoraf den sidste i det 90. minut.
Brahim får 0 minutter.
Ellers er det en vild disponering.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ancelotti kan åbenbart ikke lide ham eller tænker at han passer ikke ind. Brahim bliver nok solgt eller lejet ud snart.Ramos4 post=168944 skrev: Vildt at vi kun laver 3 udskiftninger, hvoraf den sidste i det 90. minut.
Brahim får 0 minutter.
Har bare ikke set en træner rotere så lidt i angrebet uanset kampform som Ancelotti.
Jeg synes Vini kommer i 1000 gode positioner i kampen, men med de egenskaber han har, bør han jo fuldstændig rundbarbere det her Braga hold, det synes jeg dog ikke han gør idag. Enig i at den offside er vildt tynd.Lars1991 post=168945 skrev:
elle44 post=168942 skrev: Altså stadig bekymrende tendenser med Rodry og Vini. Jeg er ikke sikker på de kommer op i gear med den taktik vi kører.
Sjovt, jeg synes Vini spiller fremragende. Braga efterlod også meget plads bag i, men det jo ikke hans skyld, og han var farlig gang på gang. 2 assists og så synes jeg han burde have fået målet. Jeg kunne ikke se han var offside.
Rodrygo er en anden sag. Endnu en svag kamp, men har får da et mål, måske han kan tage det med videre.
Rodrygo til gengæld. Han kommer jo i lige præcis ingen af se positioner der gør ham bedst, han skal have bolden retvendt mod mål så han kan udfordre sin direkte modspiller, og så skal han have en spiller omkring ham der
kan kombinere lidt. Det ser man jo slet ikke idag og de få aktioner han har, virker han stadig uden selvtillid.
Genial mandskabspleje, Carlo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Kilde?Ramos4 post=168951 skrev: Bellingham skadet.
Genial mandskabspleje, Carlo.
Ah okay, primært AS :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
så elegant en kroat. Vi bliver fattige når han stopper.
Lad os håbe at deres pause til heeelt til på lørdag er nok til at restituere bare en lille smule.