Endrick udtaget til Brasiliens landshold
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Endricks gode præstationer for Palmeiras på det seneste har nu resulteret i, at den 17-årige angriber er udtaget til Brasiliens landshold, som senere i denne måned møder Argentina og Colombia.
Hvis Endrick får spilletid i en af de to kampe, kan han blive den fjerdeyngste brasilianer nogensinde til at få debut på Brasiliens landshold, idet kun Pelé, Edú og Coutinho nåede at få debut i en lavere alder.
Landstræner Fernando Dinz siger følgende om udtagelsen af Endrick:
- Han er en spiller, som har potentiale til at blive et af de største talenter. Vi ved ikke, om det lykkes. Det er ikke et pres. Den er en præmie og en vision for fremtiden, for hvad denne dreng kan blive til. Det, som han laver som et barn født i 2006, har vakt min opmærksomhed. Og lige nu er han inde i sin bedste periode.
Også Vinícius og Rodrygo er udtaget til det brasilianske landshold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det knægten viser i de klip jeg har set fra den seneste tid er fuldstændig latterligt af en 17 årig. Hold nu kæft han er cool. Den skudfinte og første berøring han laver med knæet før han knalder den ind forleden er jo decideret verdensklasse.
Jeg glæder mig så meget til at se ham i Real Madrid. Jeg håber virkelig han er så langt i udviklingen at det er direkte på førsteholdet så vi rigtig får ham at se. Rent fysisk vil han nok være alle i Castillas række og flere i La Liga overlegen allerede. Drengen er jo en fucking tank.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Shit man...den havde jeg helt glemt. Den skal jeg se!9eren post=169665 skrev: 1,5 time til kamp. Håber på en Endrick fra start