Ancelotti: Måske har jeg været uretfærdig over for Brahim

2 år 8 måneder siden #1 af Benzeron
Carlo Ancelotti udtalte...

Logo Realmadrid 010101

Carlo Ancelotti udtalte sig til pressen i går aftes efter sejren over Braga, og her havde han følgende de at sige:
- Real Madrid har gjort det bedre end de andre i denne turnering. Det er slet ikke nemt at komme igennem gruppespillet hver eneste gang. Vi har spillet virkelig godt i disse første fire kampe, både hjemme og ude. Vi er glade for at være i ottendedelsfinalen. Det er en speciel turnering for os, og Real Madrid har bygget sin historie her. Hver kamp føles speciel, og vi vil ikke tage det let i de næste to kampe, for vi har altid de samme krav: at gøre vores allerbedste.

Om Brahim, der scorede sit andet sæsonmål i sin anden kamp fra start:
- Hans præstation viste hans enorme kvalitet og det arbejde, han gør defensivt. Han gjorde et fantastisk job. Positionen, han spillede i dag, varetages normalt af Bellingham, og han erstattede ham strålende. Måske har jeg været lidt uretfærdig over for ham. Det er tydeligt, at han kunne have spillet oftere. Hans bedste position er den, han spillede i dag.

Om Vinícius:
- Der var noget tvivl om ham i første halvleg, fordi han kunne have været mere effektiv, men han var spektakulær i anden halvleg. Hvad han og Rodrygo gjorde efter pausen, må vi se nærmere på, for de leverede utroligt kombinationspil. Der er ikke mange duoer, der kunne udføre de kontraangreb som dem.

Arda Güler, der ikke fik sin debut trods den klare 3-0-føring:
- Vi er forsigtige med ham. Han træner med gruppen efter lang tid ude, og han vil få sin spilletid, når han er tilbage på 100%.

Om Kepa og Lunin:
- Han (Kepa, red.) følte ubehag under opvarmningen og følte sig ikke fit nok til at spille. Vi satte Lunin ind, og han hjalp os med at vinde kampen. Han lavede en afgørende redning på straffespark, og hans generelle præstation var fantastisk. Det viser blot sammen med Brahim og Lucas Vázquez, hvor stærk denne trup er, og det understreger, at vi kan kæmpe i alle turneringer.

Om Rodrygo:
- Der er angribere, der scorer i hver kamp, og der er dem, der gør det i perioder. Alt, hvad du kan gøre, er at støtte dem og give dem selvtillid. En spiller med hans egenskaber vil altid score før eller senere, fordi han har utrolig kvalitet. Det var blot et spørgsmål om tid. Jeg er træneren, og jeg udfører trænerens rolle. Spillerne skal forstå det. Jeg sætter en spiller på bænken, ikke en person. Jeg har et fantastisk forhold til dem alle. De har stor respekt for mig, og jeg forsøger at respektere dem alle som personer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #2 af Ramos4
"Måske har jeg været lidt uretfærdig over for ham."

Måske er der lidt liv på øverste etage trods alt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Fondo_Sur

2 år 8 måneder siden #3 af mohbar
​har hørt at han fejrede vini og rodrygos mål men ikke Brahims. Noget om snakken?

Leveret af Kunena Forum