Real Madrid fyrer cheflæge

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid har valgt med øjeblikkelig virkning at stoppe samarbejdet...

Real Madrid har valgt med øjeblikkelig virkning at stoppe samarbejdet med cheflæge Nico Mihic.

Han har været i Real Madrid i seks sæsoner, men er på det seneste blevet heftigt kritiseret for Real Madrids skades-situation og hovedet på sømmet blev den gentagne skade til Arda Güler.

Nico Mihic har ellers haft et ganske nært forhold til flere af klubbens spillere, heriblandt Luka Modric, samt Real Madrid-præsident Florentino Pérez, men man kunne ikke længere stå inde for den kroatiske læges beslutninger og derfor er samarbejdet nu ophørt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
"hovedet på sømmet blev den gentagne skade til Arda Güler." Forstår ikke meningen med denne sætning. Nogen der kan hjælpe?
Interessant hvis han har været direkte skyld i, Gülers mange skader :/

Jeg savner Pepe :(

1 år 2 måneder siden #3 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid fyrer cheflæge
🚨⚪️ Real Madrid have decided to part ways with Chief Medical Officer Niko Mihić 🩺

“Arda Güler's relapses were the final straw for Real Madrid”, reports Marca.

“Güler's relapses were not the only reason. Frictions had already been created between the players and medical services after Benzema, Alaba and Ceballos all had physical problems”.

Jeg tænker den er lige til. Om han er skyld i skader må man jo så tolke som man vil.

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Leveret af Kunena Forum