Real Madrid melder sig ind i kampen om Nico Williams
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Ifølge spansk presse melder Real Madrid sig nu i kampen om at sikre sig den 21-årige Nico Williams i Ath. Bilbao.
Han har kontraktudløb til sommer og har foreløbig afvist at forlænge kontrakten og Real Madrid skal have stillet ham en kontrakt i udsigt, hvis han beslutter sig for at forlade baskerklubben.
Den spanske landsholdsspiller har lavet et mål og fem assists i denne sæson og han har især haft interesse fra engelske klubber, samt Barcelona, men han skal være mest indstillet på et skifte til den spanske hovedstad, hvis samarbejdet med Ath. Bilbao ophører til sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Der kommer dog ikke noget endegyldigt svar om han ryger til Madrid før sommerens transfervindue. Real Madrid har valgt at holde radio silence udadtil og alle aftaler med spillere udefra bliver enten holdt hemmeligt ellers venter man til spillerens agent kommer med en interesse i at lave et samarbejde.
I princippet har Mbappe kun den mulighed tilbage. Real Madrid kommer aldrig til at være en plageånd om at få spillere. Så agenterne til Alphonso Davies, Mbappe og Nico Williams skal tage første step.
I Real Madrid vil man kun have spillere der vil klubben. Florentino Perez ønsker at have godt samarbejde med andre klubber, så man forhandler ikke med Mbappe før det er tilladt eller nogen anden spiller og klub.
Galactico downfall version 2
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvorfor er han en spiller at investere i? Hvad ser du i ham, som vi kan bruge?9eren post=169826 skrev: Det er klart at en spiller som Nico er på mange klubbers dagsorden, han er bestemt en spiller der er værd at investere tid i.
Der kommer dog ikke noget endegyldigt svar om han ryger til Madrid før sommerens transfervindue. Real Madrid har valgt at holde radio silence udadtil og alle aftaler med spillere udefra bliver enten holdt hemmeligt ellers venter man til spillerens agent kommer med en interesse i at lave et samarbejde.
I princippet har Mbappe kun den mulighed tilbage. Real Madrid kommer aldrig til at være en plageånd om at få spillere. Så agenterne til Alphonso Davies, Mbappe og Nico Williams skal tage første step.
I Real Madrid vil man kun have spillere der vil klubben. Florentino Perez ønsker at have godt samarbejde med andre klubber, så man forhandler ikke med Mbappe før det er tilladt eller nogen anden spiller og klub.
Jeg savner Pepe :(
Vi mangler en spids angriber og Endrick er ikke helt en spids angriber. Nico kan omskoles!
Kan vi ikke bare købe, hør nu her, en spidsangriber der allerede er spidsangriber?9eren post=169829 skrev: Han har mange af de kvaliteter som passer med de spillere der kommer til fremadrettet eller allerede er der. En anden bruger skriver at det nok ender med at han skifter til Barcelona. Det tror jeg også at der størst chance for at han gør.
Vi mangler en spids angriber og Endrick er ikke helt en spids angriber. Nico kan omskoles!
Vi er Real Madrid.
Det er jo også derfor Rodrygo aldrig bliver den faste angriber i Real.
Som jeg skrev i 23/24-sæsonen-tråden, er der så mange spørgsmål til næste sæsons angreb, der skal besvares, før en Nico virkelig vil give mening.
Skal man endelig vælge, ser jeg også en betydeligt større fidus i en Kubo. Holdet skal tilbage til et tremandsangreb, og Rodrygo skal for alvor udfordres på den højrekant.