Optakt: Real Madrid – Granada, LaLiga, 15. spillerunde
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Nå, obligatorisk surt opstød aside: Jeg er imponeret over hvordan vores breddespillere bare træder ind og præsterer for tiden. Lunin er vel ret beset 3. valg denne sæson, men han står fint.
Rodrygo er ved at vise noget igen. Brahim er ved at få Carlos tillid. Kudos til træneren for det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Og når samtlige brugere siger man er en idiot der ødelægger det for alle andre, så er der nok noget om snakken.9eren post=170203 skrev: Når man brokker sig over spillerne får fuld tid, så er det vel nok fordi at man ikke kan finde noget andet at brokke sig over.
Sådan er der så meget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ja, med et sikkert resultat, så kunne jeg godt have tænkt mig, at Carlo havde foretaget langt flere udskiftninger med et kvarter tilbage - forsøge at forebygge flere skader !Ramos4 post=170202 skrev: Hvorfor i alverden skal Valverde og Bellingham have fuld tid?
Nå, obligatorisk surt opstød aside: Jeg er imponeret over hvordan vores breddespillere bare træder ind og præsterer for tiden. Lunin er vel ret beset 3. valg denne sæson, men han står fint.
Rodrygo er ved at vise noget igen. Brahim er ved at få Carlos tillid. Kudos til træneren for det.
Så ved vi alle godt hvad det betyder. 2 ugers pause til ham.
- 9eren
- Gæst
-
havde han scoret på sin chance hvis forsvaren ikke stod i vejen. Den måde han vendte sig på en tallerken er noget jeg selv kunne engang. Det er noget af en evne at have!Hamid8210 post=170207 skrev: Nico paz er virkelig en fræk type! Ærgerligt at den midtbane er stacked med maksimalt talent. Gad godt se mere med ham
Der er ikke nogen midtugekamp. Forventer dog at Nico Paz får noget nær fuld spilletid i stedet for ude mod Union Berlin.Ramos4 post=170202 skrev: Hvorfor i alverden skal Valverde og Bellingham have fuld tid?
- 9eren
- Gæst
-
folk må synes hvad de vil om mig. Jeg har ikke i sinde at diskutere det.Ramos4 post=170204 skrev:
Og når samtlige brugere siger man er en idiot der ødelægger det for alle andre, så er der nok noget om snakken.9eren post=170203 skrev: Når man brokker sig over spillerne får fuld tid, så er det vel nok fordi at man ikke kan finde noget andet at brokke sig over.
Sådan er der så meget.
Nu forholdte jeg mig egentlig bare til selve tankegangen, at brokke sig over ting efter sådan en kamp som i dag og vores sejrs stime og det fodbold vi spiller. Om det er dig eller en anden der brokker sig over fuld spilletid for spillerne, er ikke vigtigt. Men det er som om at nogen aldrig er fuld tilfreds med det der foregår.