Optakt: Real Madrid – Granada, LaLiga, 15. spillerunde

2 år 7 måneder siden #25 af Estadio Santiago Bernabéu
​Carlo er i gang med at pynte på sin La Fabrica statistik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #26 af Estadio Santiago Bernabéu
​Vanvittig fed tackling af David Alaba i det 86’ minut.

2 år 7 måneder siden #27 af Kiwes
​Har Granada overhovedet haft et skud på mål?

2 år 7 måneder siden #28 af Ramos4
Hvorfor i alverden skal Valverde og Bellingham have fuld tid?

Nå, obligatorisk surt opstød aside: Jeg er imponeret over hvordan vores breddespillere bare træder ind og præsterer for tiden. Lunin er vel ret beset 3. valg denne sæson, men han står fint.

Rodrygo er ved at vise noget igen. Brahim er ved at få Carlos tillid. Kudos til træneren for det.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #29 af 9eren
Når man brokker sig over spillerne får fuld tid, så er det vel nok fordi at man ikke kan finde noget andet at brokke sig over.

2 år 7 måneder siden #30 af Ramos4

9eren post=170203 skrev: Når man brokker sig over spillerne får fuld tid, så er det vel nok fordi at man ikke kan finde noget andet at brokke sig over.

​Og når samtlige brugere siger man er en idiot der ødelægger det for alle andre, så er der nok noget om snakken.
Sådan er der så meget.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 7 måneder siden #31 af Dragam

Ramos4 post=170202 skrev: Hvorfor i alverden skal Valverde og Bellingham have fuld tid?

Nå, obligatorisk surt opstød aside: Jeg er imponeret over hvordan vores breddespillere bare træder ind og præsterer for tiden. Lunin er vel ret beset 3. valg denne sæson, men han står fint.

Rodrygo er ved at vise noget igen. Brahim er ved at få Carlos tillid. Kudos til træneren for det.

​Ja, med et sikkert resultat, så kunne jeg godt have tænkt mig, at Carlo havde foretaget langt flere udskiftninger med et kvarter tilbage - forsøge at forebygge flere skader !

2 år 7 måneder siden #32 af Kiwes
​JUST IN: Dani Carvajal is a doubt for the game against Betis. He has discomfort in his left soleus. He will undergo tests on Monday.

Så ved vi alle godt hvad det betyder. 2 ugers pause til ham.

2 år 7 måneder siden #33 af Hamid8210
Nico paz er virkelig en fræk type! Ærgerligt at den midtbane er stacked med maksimalt talent. Gad godt se mere med ham

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #34 af 9eren

Hamid8210 post=170207 skrev: Nico paz er virkelig en fræk type! Ærgerligt at den midtbane er stacked med maksimalt talent. Gad godt se mere med ham

​havde han scoret på sin chance hvis forsvaren ikke stod i vejen. Den måde han vendte sig på en tallerken er noget jeg selv kunne engang. Det er noget af en evne at have!

2 år 7 måneder siden #35 af Fondo_Sur

Ramos4 post=170202 skrev: Hvorfor i alverden skal Valverde og Bellingham have fuld tid?​

Der er ikke nogen midtugekamp. Forventer dog at Nico Paz får noget nær fuld spilletid i stedet for ude mod Union Berlin.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #36 af 9eren

Ramos4 post=170204 skrev:

9eren post=170203 skrev: Når man brokker sig over spillerne får fuld tid, så er det vel nok fordi at man ikke kan finde noget andet at brokke sig over.

​Og når samtlige brugere siger man er en idiot der ødelægger det for alle andre, så er der nok noget om snakken.
Sådan er der så meget.

​folk må synes hvad de vil om mig. Jeg har ikke i sinde at diskutere det.

Nu forholdte jeg mig egentlig bare til selve tankegangen, at brokke sig over ting efter sådan en kamp som i dag og vores sejrs stime og det fodbold vi spiller. Om det er dig eller en anden der brokker sig over fuld spilletid for spillerne, er ikke vigtigt. Men det er som om at nogen aldrig er fuld tilfreds med det der foregår. 

Leveret af Kunena Forum