Optakt: Union Berlin - Real Madrid, Champions League, 6. spillerunde

2 år 7 måneder siden #37 af Ramos4

elle44 post=170424 skrev: Det er simpelthen under alt kritik at Rodrygo, Bellingham og Valverde ikke spares idag. Med den tankegang forstår man virkelig godt at Ancelotti ikke har vundet mange liga titler i hans karriere.

​Heldigvis ingen skader, men Bellingham er nu kun 1 gult fra at få karantæne i returen i 8.delsfinalen eller i kvartfinalen. Til ingen verdens nytte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #38 af Ramos4
Dejligt vi ikke fik set mere til Nico Paz. Perfekt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 7 måneder siden #39 af NickyMad
Hvornår skal Bellingham overhovedet have en pause hvis ikke idag? Og hvornår skal Paz spille flere minutter hvis ikke idag? Hvis vi smider point i en af de næste 2 kampe og Valverde eller Bellingham ser trætte ud, vil jeg allerførst tænke tilbage på denne kamp.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

2 år 7 måneder siden #40 af Ramos4

NickyMad post=170446 skrev: Hvornår skal Bellingham overhovedet have en pause hvis ikke idag? Og hvornår skal Paz spille flere minutter hvis ikke idag? Hvis vi smider point i en af de næste 2 kampe og Valverde eller Bellingham ser trætte ud, vil jeg allerførst tænke tilbage på denne kamp.

​Du skal passe RIGTIG meget på meningspolitiet med den udmelding der.

Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 7 måneder siden #41 af NickyMad
Desværre. Det handler jo ikke om nogen af os er bagkloge fordi vi kommer bagud. Det er så ulideligt at Ancelotti helt ligegyldigt kører nogle spillere helt trætte indtil de bliver skadet.. hvor de så med tvang jo spares alligevel (Carvajal?). Og så er der al det andet om at give talenterne chancen. Det sker først når Ancelotti ingen andre muligheder har, som med Brahim.
Jeg håber inderligt man ikke forlænger med ham, jeg magter ikke det her.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 år 7 måneder siden #42 af Lars1991
​Som jeg skrev i en anden tråd har jeg været skuffet over Joselus afslutningsevner.. med undtagelse af hovedspillet. Det ligner jo snart det eneste den mand kan :D Men man holder sgu af ham alligevel.

Nu skal vi bare trække FCK ;)

2 år 7 måneder siden #43 af Lars1991

Ramos4 post=170444 skrev:

elle44 post=170424 skrev: Det er simpelthen under alt kritik at Rodrygo, Bellingham og Valverde ikke spares idag. Med den tankegang forstår man virkelig godt at Ancelotti ikke har vundet mange liga titler i hans karriere.

​Heldigvis ingen skader, men Bellingham er nu kun 1 gult fra at få karantæne i returen i 8.delsfinalen eller i kvartfinalen. Til ingen verdens nytte.

Er du sikker? Er der ikke noget med at gule kort starter forfra efter gruppespillet? Eller er det noget jeg bilder mig selv ind? :D

2 år 7 måneder siden #44 af NickyMad
Først op til semifinalerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

2 år 7 måneder siden #45 af Fondo_Sur

Kiwes post=170431 skrev: ​Det er skræmmende at vi ikke kan præstere bedre på Castilla end Lucas på backen. Manden har jo aldrig ramt en medspiller i feltet.

​Vinicius Tobias er bedre end Vazquez. 

2 år 7 måneder siden #46 af Estadio Santiago Bernabéu

Brylle post=170415 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=170413 skrev: ​Vi er Real Madrid. Der er mulighed for at lave endnu et perfekt 18 points gruppespil. Det vil blive husket i årtier.

Desuden € for at vinde en kamp.

​Kommer du til at huske, at vi går igennem et gruppespil med 18 points? Personligt er det ikke noget jeg vil se tilbage på, især ikke hvis vi ikke vinder CL

Ja det husker alle. Det er et stort emne hvert år. Real Madrid går efter at ligge øverst på alle rekorder.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #47 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=170453 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=170413 skrev: ​Vi er Real Madrid. Der er mulighed for at lave endnu et perfekt 18 points gruppespil. Det vil blive husket i årtier.

​Kommer du til at huske, at vi går igennem et gruppespil med 18 points? Personligt er det ikke noget jeg vil se tilbage på, især ikke hvis vi ikke vinder CL

Ja det husker alle. Det er et stort emne hvert år. Real Madrid går efter at ligge øverst på alle rekorder.

​Brylle, den er vist til ingen diskussion :)

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #48 af Brylle

Estadio Santiago Bernabéu post=170453 skrev:

​Det tror jeg nu ikke. Det er “bare” et gruppespil. For os skal det overstås inden de store kampe. 

Leveret af Kunena Forum