Ancelotti: Ingen indkøb i januar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid har ikke planer om at bruge januar måneds transfervindue til at føje nye spillere til den stærkt skadesplagede trup.
Det fortalte Carlo Ancelotti på dagens pressemøde og dermed bekræfter han de spekulationer, der på det seneste har været i spansk presse, at Real Madrid vil få tingene til at hænge sammen ved at bruge spillere på lidt uvante positioner.
Aktuelt er det særligt det centrale forsvar, som volder store kvaler. Her er David Alaba og Eduardo Militao ude med korsbåndsskader, mens Nacho har vist sig psykisk ustabil med et par fuldkommen vanvittige udvisninger, hvilket betyder at Antonio Rüdiger i morgen er eneste reelle centerforsvarer til disposition.
Hans makker i det centrale forsvar ventes at blive Aurelién Tchouaméni, der er udset til at fungere som alternativ i det centrale forsvar, når der er behov for det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men det er klart, at man går ikke ud og brænder hele transferbudgettet af på en reserve, så klubbens talentspejdere søger nok efter en "Bueno, bonito, barato"-spiller og hvis han kan findes, så laver man handlen og ellers ikke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Til sommer er der få justeringer siger Carlo på gårsdagens pressemøde. Vi får Militao tilbage i slutmarts, så det er ikke fordi man er super presset på sigt i forsvaret. Jeg vil dog gerne have vi kigger på de pladser selvom Rüdiger og Militao er to enorme stjerner og kan spille der i nogle år sammen.Siempre Madrid post=171066 skrev: Jeg vil ikke afvise, at der kan ske noget, på trods af Ancelottis ord.
Men det er klart, at man går ikke ud og brænder hele transferbudgettet af på en reserve, så klubbens talentspejdere søger nok efter en "Bueno, bonito, barato"-spiller og hvis han kan findes, så laver man handlen og ellers ikke.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Jeg så en sammenligne Casemiros statistikker i Real Madrid med Tchouamenis. Her vinder Casemiro altså alle de defensive stats. Blokeringer, taklinger, clearinger, vundne dueller osv. Til gengæld mistede Casemiro også meget oftere bolden, noget som jeg tror vi var mange der blev frustreret af at se på til sidst.
Man kan ikke nødvendigvis sammenligne de stats 1:1, da de spillede på forskellige Real Madrid hold med andre spillere, taktik osv (selv hvis vi ikke synes det har ændret sig så meget igennem årene haha). Men jeg synes egentlig det bekræfter den fornemmelse man sad med i forvejen.
Så min pointe er.. måske kan det hjælpe lidt på Tchouamenis defensive evner at spille CB lidt. Så kan man også få et bedre syn på, hvordan en CB rigtig godt kan lide at blive hjulpet af sin 6'er ud fra egen erfaring. Jeg vil i hvert fald ikke afvise at det godt kunne gavne ham lidt!