Optakt: Real Madrid - Girona, LaLiga EA Sports, 24. spillerunde

2 år 5 måneder siden #61 af -#7-
​Couto har præsteret den værste kamp på Bernabeu jeg har set siden Woodgates debut, hold da kæft mand. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #62 af Dragam
Er lidt glad for at der ikke blev scoret på det straffe, for det var et decideret dive - der var på ingen måde straffe.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 5 måneder siden #63 af Madridista02
Der var da kontakt. Det sagt, så har vi ingen der kan sparke straffe og ingen der kan sparke frispark. Det er ret ringe.
Men ellers en god aften. Hala Madrid.

Jeg savner Pepe :(

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #64 af Brylle

Dragam post=172476 skrev: Er lidt glad for at der ikke blev scoret på det straffe, for det var et decideret dive - der var på ingen måde straffe.

​Ej se den lige 6-7 gange til eller hvad der er brug for. Klart spark over benet. Personligt glæder jeg mig over succes til eksempelvis vores canterano Joselu når han scorer og tanker yderligere selvtillid.

2 år 5 måneder siden #65 af mohbar

Dragam post=172476 skrev: Er lidt glad for at der ikke blev scoret på det straffe, for det var et decideret dive - der var på ingen måde straffe.

​den er da helt tydelig straffe
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 5 måneder siden #66 af Real HWL

Kæmpe straffe, Morten Bruun er da bare blind.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 5 måneder siden #67 af NadaMás

​Syntes det var et meget klart straffespark! 

Godt spil af Arda op til - Ikke at det har noget med det at gøre.

2 år 5 måneder siden #68 af Lars1991
​Vi ser også hvorfor Rodrygo spiller over Brahim. Han har simpelthen et højere top-niveau. Rodrygo er en bedre afslutter. Og ligesom vi så i efteråret, så det derfor Rodrygo bliver ved med at blive valgt. Man tror på ham. Og lige pludselig finder han storformen og så river han ligaen rundt i 2 måneder. Og nu hans så nede i et formdyk igen. Men hvis han kan finde det igen når CL for alvor begynder (håber vi går videre relativt problemfrit denne runde), så vil han kunne gøre en større forskel end Brahim. Der er et større potentiale. 

Rodrygos udfordring er så hans ustabilitet. 2-3 måneder hver sæson er simpelthen ikke nok. Han har aldrig formået at kunne spille fremragende i længere perioder af gangen. Spørgsmålet er om det ikke er for sent for ham, hvis Mbappe kommer til sommer (selvom flere herinde åbenbart tror han kommer for at erstatte Vini..). Hvis ikke han kommer, så får han måske chancen en sæson mere, og så må det også være slut. Man skal kunne ramme niveau oftere end han gør.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Kialpe

2 år 5 måneder siden #69 af mohbar
​Det niveau Jinicius viser i en kamp som iaften viser hvorfor vi har mere brug for en Haaland end Mbappe. Vores trup har mange kreatører og Vini er den bedste af dem.

En Mbappe vil blot være en ekstra tilføjelse og så vil vi ende med et luksus problem på venstre kanten som hurtigt vil udvikle sig til en hovedpine.. Anderledes vil Haaland passe helt perfekt ind ift hvad vi mangler. Jeg så ihvertfald 3 indlæg hvor vi manglende en vaskeægte 9er til at sætte hoved/fod på. Muligheden for at skaffe Haaland er så en anden snak.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 5 måneder siden #70 af -#7-
​Jeg vil lige starte med at sige at jeg mener Rodrygo er bedre end Asensio, men det er gået op for mig at jeg sidder med samme følelse omkring Rodrygo, som jeg gjorde da Asensio var i samme alder. Han har så mange perioder hvor det virkelig ikke spiller, og han er helt usynlig, og så har han lige en måned eller to hvor han ligner den nye Ronaldo Nazario. 

Asensio havde også de der tilløb til noget stort, og lige pludselig var han altså bare 27 år og reserve, uden at det for alvor nogensinde blev forløst. Jeg kunne godt frygte det samme karriereforløb for Rodrygo, hvis han ikke snart bliver mere kontinuerlig i sine præstationer. Dåbsattesten siger 24 år næste gang.

Han behøves ikke score i samtlige kampe, men han mister rigtig mange bolde i de dårlige perioder, og falder ikke rigtigt ned og binder spillet som vi ved han kan, han forsvinder bare ud af kampen, og det er ikke godt nok. 

DC19

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 5 måneder siden #71 af Madridista02
Kunne også være Rodrygo fik forløst det kæmpe potentiale han besidder, hvis han ikke blev spillet ude af position, men spillede på sin favourite position. Blot en tanke:)

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 5 måneder siden #72 af Kiwes

Madridista02 post=172485 skrev: Kunne også være Rodrygo fik forløst det kæmpe potentiale han besidder, hvis han ikke blev spillet ude af position, men spillede på sin favourite position. Blot en tanke:)

​Den mulighed er der ikke i RMD, hvis han vil være en starter. Så han bliver vurderet på højre side, som er den plads han kan få ellers må han finde en anden klub. 
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum