Optakt: Rayo Vallecano - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 25. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Bredden bliver tyndere og tyndere.Kiwes post=172745 skrev: Og så mangler vi 2 mand yderligere mod Sevilla...Fandme flot.
- 9eren
- Gæst
-
enig. Hverken camavinga eller Brahim skulle ud. Brahim var trods alt den der formåede at binde nogle angreb sammen. Og camavinga kan bruges overalt på banen.Kiwes post=172740 skrev: Kald mig bare reaktionær...jeg bliver aldrig helt fan af Ancelotti. Den her taktik kunne så let være ændret for det bedre. Camavinga skulle aldrig ud. 3/4 kampe mod Rayo vi smider point...gør dog forhelvede dig forarbejde din klap hat.
Og så mangler han klunker til at turde bruge arda noget mere så han kan blive spillet ind
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
modric får mere end vi fik..9eren post=172748 skrev: Vi spillede også 0-0 mod det her hold på hjemmebane. Det eneste der irritere mig er at den kamp lugtede lang væk af pointtab og udskiftningerne sker så sent. Hvad får Modric egentlig ud af kampen i dag
- 9eren
- Gæst
-
Forhåbentlig med Rüdiger i forsvaret
Udover det skuffede stort set alle. Vini, Rodrigo, brahim, tchoumeni (kan man dog se igennem fingre med) især og Har faktisk svært ved at finde en eneste spiller der kan være sin indsats bekendt. Ikke engang camavinga selvom han nok var bedste mand.
Sæsonens dårligste kamp.
Videre.