Luis Suárez: Real Madrid ville hente mig i 2014

Fra 2014 til 2020 slog Luis Suárez sine folder hos Barcelona, men ifølge uruguayaneren kunne tingene have udspillet sig på anden vis, hvis han ikke havde valgt at borde sit overbid ned i armen på Giorgio Chiellini til VM i 2024.
På det tidspunkt blev Real Madrid meldt meget interesserede i den daværende Liverpool-angriber, og i et nyligt interview bekræfter Suárez rygterne:
- Min agent snakkede med Real Madrid, og alt var på rette spor. De (Real Madrid, red.) overvejede at sælge Benzema til Arsenal, og alt var allerede på plads. Da VM startede, meldte Barcelona sig i ræset, og jeg foretrak selvfølgelig dem. Efter bidsituationen (hvor Suárez bed Chiellini i en gruppekamp mellem Italien og Uruguay, red.) mistede Real Madrid interessen, og Barcelona øgede deres.
Om Real Madrid havde tænkt sig at sælge Benzema til Arsenal er naturligvis ren spekulation og ikke noget, der skal tages for gode varer fra den tidligere Barcelona-angriber. Men sandt er det, at rygterne om et forestående skifte til Real Madrid hurtigt stilnede af, da Suárez for utroligt nok tredje gang i den dokumenterede del af hans karriere bed en anden spiller, efter han også gjorde det i Ajax-trøjen og for Liverpool, hvor det gik ud over Chelseas Branislav Ivanovic.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er klart. Det hele skal matche :)))
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen