Spansk presse: Real Madrid vil hente Miguel Gutiérrez retur

2 år 5 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse planlægger Real Madrid at købe Miguel Gutiérrez...

Ifølge spansk presse planlægger Real Madrid at købe Miguel Gutiérrez retur fra Girona efter denne sæson.

Det bliver dog ikke til en forstærkning af førsteholdstruppen, men derimod for at tjene en ekstra skilling på den stærke venstreback, som har haft en forrygende sæson hos Girona, hvilket har fået flere engelske klubber til at vise interesse.

Derfor vil Real Madrid hente ham retur for de 8 millioner €, som tilbagekøbsklausulen lyder på og herefter sende ham videre til en Premier League-klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #2 af elle44
Hmm, er det for at sælge videre? Jeg elsker hans profil, teknisk dygtig med fantastiske indlæg og godt blik for spillet. Men han er alt for ringe defensiv i duelspillet, så skal der være ekstremt god opbakning i venstre side, ikke noget vi får med Vini/Mbappe.

2 år 5 måneder siden #3 af Lars1991
​Men vi kan måske få det fra vores midtbane, især hvis Kroos også ryger til sommer. Ikke at jeg håber det sker, jeg synes han er virkelig værdifuld, men lige i dette scenarie, så ville vi jo kun have løbestærke midtbanespillere, der kan dække af defensivt også.
Miguel går jo utrolig meget ind i banen i Girona, her kunne man jo forestille sig at han kunne bytte plads med Camavinga under kampene, så de kan dække af for hinanden. Det ville gøre det meget flydende og uforudsigeligt for modstanderen, plus vi rimelig dækket ind defensivt også, især hvis der også er en Tchouameni på 6'eren oven i. Ved ikke hvordan det ville fungere i praksis, men jeg synes da det kunne lyde ret spændende på papiret.

2 år 5 måneder siden #4 af NadaMás
​Det lyder sådan set meget fedt med et flydende positioneringsspil mellem Miguel og Cama - Kunne være fedt at se i prakses. 
Men, jeg både regner og håber med Kroos også har pladsen på midtbanens venstreside i næste sæson.

Alt tyder jo også på at Davies er førsteprioriteten til venstrebacken, og det lyder mere og mere som noget kan realiseres tilmed. 
Derfor giver det vel meget god mening at hente Miguel, for at skyde ham videre med profit. Han er jo meget mere værd end de 8 mio., måske han kan sælges med 20-25 mio., i profit. 

Så bliver spørgsmålet om man skal skille sig af med Mendy eller Fran derefter. Antager vi Davies går til de ca. 50-60 mio. som rygtet, så kan Miguel og Mendy jo nok betale den transfersum. Syntes dog Mendy har spiller sig meget op i år, så ser egentlig helst ham som alternativ til Davies. 

Leveret af Kunena Forum