Real Madrid videre i Youth League - møder AC Milan

2 år 5 måneder siden #1 af Nicklas
Real Madrid sikrede sig i...

Real Madrid sikrede sig i dag videre deltagelse i årets Youth League efter en sejr på 2-0 over RB Leipzig. 

Det første mål kom i det 24. minut, da César Palacios lavede en nydelig vending udenom to modspillere, og flot sendte Gonzalo García i dybden. García skulle blot bruge et enkelt træk før han var helt alene med målmanden og stensikkert satte bolden ind i det korte hjørne til 1-0 på Estadio Alfredo Di Stéfano.

Med godt og vel 10 minutter igen blev kampen mere eller mindre afgjort. Daniel Mesonero sparkede et hjørnespark i en blød bue ud til kanten af feltet, hvor Christian David stod klar til at helflugte bolden ind via den ene stolpe. 

Dermed spillede man sig videre til klubbens syvende kvartfinale i Youth League-historien. Her skal man møde AC Milan, der tidligere på dagen slog Braga ud. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #2 af 9eren
Jeg så hele kampen plus Endricks første halvleg. Angående Endrick havde han ikke sin bedste kamp, men det var også en bane hvor bolden hoppede som vinden blæser. Det var ikke en nem kamp grundet banen.

Der var flere spændende spillere at følge i går. Iker Bravo havde nogle gode aktioner som desværre ikke endte i kassen, ligeledes er Palacios en utrolig spændende spiller, som jo på et tidspunkt skal ind omkring første holdet. Virkelig en dygtig 8er. Fortea spillede også en fin kamp, og Jacobo var meget sikker i forsvaret i gårsdagens kamp. Ham skal vi også have et mere vågent øje med. Det er der flere af spillerne man skal med, men det var dem som skilte sig mest ud i går.

2 år 5 måneder siden #3 af Vinícius

9eren post=172990 skrev: Jeg så hele kampen plus Endricks første halvleg. Angående Endrick havde han ikke sin bedste kamp, men det var også en bane hvor bolden hoppede som vinden blæser. Det var ikke en nem kamp grundet banen.

Der var flere spændende spillere at følge i går. Iker Bravo havde nogle gode aktioner som desværre ikke endte i kassen, ligeledes er Palacios en utrolig spændende spiller, som jo på et tidspunkt skal ind omkring første holdet. Virkelig en dygtig 8er. Fortea spillede også en fin kamp, og Jacobo var meget sikker i forsvaret i gårsdagens kamp. Ham skal vi også have et mere vågent øje med. Det er der flere af spillerne man skal med, men det var dem som skilte sig mest ud i går.

Det var banens skyld... Xavi ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4 af 9eren
Der var ingen sammenhængende afleveringer i kampen næsten og det gik udover begge hold. Palmeiras vandt men Endrick skal ikke kritiseres for sin ringe kamp for der var intet at gøre.

Fjollet at nævne Xavi

Leveret af Kunena Forum