Hård Mijatovic-kritik af Vinícius: Real Madrid-trøjen kan ikke bære denne opførsel

2 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Vinicius Juniors absurde opførsel går ikke ubemærket hen i Spanien...

Vinicius Juniors absurde opførsel går ikke ubemærket hen i Spanien og Tyskland, hvor man naturligt undrer sig voldsomt over, at brasilianeren ikke blev udvist i gårsdagens kamp.

Real Madrids tidligere spiller og sportsdirektør, Pedja Mijatovic, lægger heller ikke fingre i mellem i kritikken af brasilianeren. Han sagde således til Cadena SER efter gårsdagens kamp:

- Real Madrids trøje kan ikke bære denne type opførsel. Jeg anbefaler Vinícius at finde en måde at styre temperamentet på, for ellers bliver han aldrig nogen stor spiller.

Og Pedja Mijatovic fortsatte kritikken:
- Han er en anderledes spiller. Han udgør en forskel. Han fortjener al respekt. Han er en fantastisk spiller….men alle mener at han skal ændre sin attitude. Han råber af modspillerne og af sine holdkammerater. De er nødt til at holde ham nede som et lille barn…Han er nødt til at ændre dette markant, lave en radikal ændring. Alt det gode, han har som spiller, bliver glemt med denne opførsel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 måneder siden #2 af Madridista02
Hovedet på sømmet. Vinicius skal virkelig ændre sin opførsel, det er simpelthen ikke Real Madrid værdigt. Kan huske Neymar og Suarez i Barca, det var skammeligt at.være vidne til, og jeg har ikke lyst til at Real Madrid skal associeres med pinlige eskapader som det Vinicius ofte bringer. Han er SÅ dygtig en spiller, men hvis han kunne være mere rolig ligesom fx. Rodrygo er det, så ville han være helt perfekt.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Bismo, Nada mas, JesperThomsen

2 år 4 måneder siden #3 af NadaMás
Han er meget umoden, i de henseender. Når Ancelotti ikke kan hjælpe ham på vej, må vi bare håbe at han bliver mere moden med årene. Kunne lige se ham blive opildnet af en Mourinho eller Conte..

Syntes egentlig han var rimelig ydmyg og uprovokerende i sine første år. Det kom efter hans gennembrudssæson, og specielt i sidste sæson. Ærgerlig udvikling, men man kan sgu ikke tage ham af holdet. Mindes ikke en kamp hvor modstanderen har formået at lukke ned for ham i en hel kamp.

En ting er det stunt han laver i går, noget andet er hans Balotelli-esque attitude foran mål i kampen mod Getafe. Ingen af delene hører til i Real-trøjen. 

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #4 af 9eren
Orban agression

Det var Orban der startede det hele. Men det er jo nemt ikke at fokusere på, når man følger Barcelona venlige medier.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #5 af 9eren

2 år 4 måneder siden #6 af -#7-
​Jeg er også selv ret træt af den attitude, men må samtidig også minde mig selv om at han stadigvæk kun er 23 år. Hvis jeg laver den direkte sammenligning med 23-årige Cristiano Ronaldo, så ser jeg egentlig en del lighedspunkter i forhold til attitude på banen. Det er klart at der fremover skal ske en forandring/forbedring, akkurat som tilfældet var med Cristiano Ronaldo, for det er jo rigtigt nok det Mijatovic er inde på. Modstanderne kommer bare altid til at gå til Vinicius, fordi han er så god som han er. 

Og det er jo desværre en del af topfodbold, at de bedste spillere godt må hakkes i stykker, fordi dommerne hverken nu eller tilbage i tiden har været deres opgave voksen, og sat en effektiv stopper for det for mange år siden, så den del kommer aldrig til at ændre sig. 

DC19
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved -#7-.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #7 af 9eren

2 år 4 måneder siden #8 af -#7-

9eren post=173397 skrev: Jeg forstår Vini

​I virkeligheden utroligt at han aldrig er mere skadet end han er.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 4 måneder siden #9 af Ramos4
Vinis halsgreb var klart unødvendigt og skal bare stoppe. Men jeg vil samtidig sige at dommerne lagde ud med at overse flere klare frispark på Vini.

Det er som om nogle dommere har en forudindtaget holdning om, at han smider sig meget eller et eller andet, så der skal ofte mere til for at han får frispark synes jeg. Ligesom nogle dommere ofte antog at Ramos havde lavet en svinestreg, når han ofte bare havde lavet en almindelig tackling.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 4 måneder siden #10 af Dragam

Ramos4 post=173399 skrev: Vinis halsgreb var klart unødvendigt og skal bare stoppe. Men jeg vil samtidig sige at dommerne lagde ud med at overse flere klare frispark på Vini.

Det er som om nogle dommere har en forudindtaget holdning om, at han smider sig meget eller et eller andet, så der skal ofte mere til for at han får frispark synes jeg. Ligesom nogle dommere ofte antog at Ramos havde lavet en svinestreg, når han ofte bare havde lavet en almindelig tackling.

​Forudtagethed hos dommerne spiller åbenlyst en rolle - det gjorde det også hos Messi, blot hvor de havde den forudindtagede holdning, at han aldrig gjorde noget forkert.

2 år 4 måneder siden #11 af Vinícius

Dragam post=173401 skrev:

Ramos4 post=173399 skrev: Vinis halsgreb var klart unødvendigt og skal bare stoppe. Men jeg vil samtidig sige at dommerne lagde ud med at overse flere klare frispark på Vini.

​Forudtagethed hos dommerne spiller åbenlyst en rolle - det gjorde det også hos Messi, blot hvor de havde den forudindtagede holdning, at han aldrig gjorde noget forkert.

Vini skal bare stoppe det. Det gavner aldrig hans sag. Det er lidt argumentet med, at ham den anden slog først - den holder ikke i retten. Gult er fint. Rødt er set og kan også forsvares. Men fornuftigt at dommeren holder hovedet koldt og giver gult. I Spanien havde den nok givet rødt. Man kan godt forstå frustrationen hos Vini, men det gavner ikke og han burde i stedet tage det lange seje træk hvor han ikke filmer og ikke skaber sig. Holder han hovedet koldt, kan han levere bedre på banen. Man kan også håbe, at dommerne ændrer synet på ham, men jeg tror det løb er kørt. 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 4 måneder siden #12 af elle44

Vinícius post=173408 skrev:

Dragam post=173401 skrev:

Vini skal bare stoppe det. Det gavner aldrig hans sag. Det er lidt argumentet med, at ham den anden slog først - den holder ikke i retten. Gult er fint. Rødt er set og kan også forsvares. Men fornuftigt at dommeren holder hovedet koldt og giver gult. I Spanien havde den nok givet rødt. Man kan godt forstå frustrationen hos Vini, men det gavner ikke og han burde i stedet tage det lange seje træk hvor han ikke filmer og ikke skaber sig. Holder han hovedet koldt, kan han levere bedre på banen. Man kan også håbe, at dommerne ændrer synet på ham, men jeg tror det løb er kørt. 

​Jeg tror ikke løbet er kørt, det lykkedes jo for en spiller som Pepe, der ikke fik mange gule kort i sidste halvdel af sin Real Madrid karriere. Men det kræver, som du siger, en lang periode hvor han bider i det sure æble. 

Leveret af Kunena Forum