Gil Manzano straffes for brøler
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dommer Gil Manzano straffes nu fuldt fortjent for sin eklatante mangel på spilforståelse i kampen mellem Valencia og Real Madrid, hvor han uforståeligt valgte at fløjte kampen af midt under et indlæg fra Brahim Díaz, som Jude Bellingham scorede på. Scoringen blev underkendt og under den efterfølgende tumult blev Bellingham udvist for aggressivt at have råbt ”It is a fucking goal”.
Den sidste del har Gil Manzano fået medhold i, men den spanske dommerkomité straffer ham for den første hændelse ved ikke at tildele ham opgaver i den kommende weekend og han kan risikere at være uden kampe i flere spillerunder.
Sidste år begik hans kollega, Ortiz Arias, samme brøler i kampen mellem Valladolid og Sevilla, da Sergio Escudero hamrede bolden i nettet, men under tilløbet til langskuddet valgte dommeren at fløjte af og han blev efterfølgende holdt ude i tre spillerunder.
Den spanske dommerkomité har efterfølgende henstillet til dommerne, at man ikke i fremtiden fortæller spillerne, hvor lang tid der er igen af kampen eller hvornår man går i gang med sidste aktion i kampene.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Spøg til side, det kostede så 2 points. Men nøj hvor er er det også vildt at straffe mod Mallorca kan dømmes men Napoli kan ikke få det samme.
Jeg forstår dog ikke, hvorfor dommerne ikke må fortælle, hvor lang tid der er tilbage - hvem fanden skal så vide det, når der lægges ekstra tid til oveni tillægstiden?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.