Mourinho taler med spillerne om Dortmund-kamp på søndag

13 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Det var et chok for alle, at Real Madrid gik fuldstændig ned i Dortmund, ikke mindst for José Mourinho, som havde forberedt sine spillere på tyskernes mange styrker, men fra sidelinien kunne han se en række personlige fejl blive afgørende for det endelige resultat.

Det skal der naturligvis rettes gevaldigt op på, hvis der skal være nogen som helst muligheder for at vende resultatet, men The Special One har endnu ikke diskuteret kampen med spillerne. Først venter nemlig morgendagens El Derbi mod Atlético Madrid og Mourinho ønsker ikke at blande de to kampe ind i hinanden og derfor vil han først samle sine spillere til en snak om Dortmund-kampen på søndag.

Her vil han kontant gennemgå de fejl, der blev begået, men samtidig også indgyde sine spillere en tro på, at det kan lade sig gøre at vende nederlaget til samlet sejr.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• zidane2650
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #2 af zidane2650
Jeg tror det vil blive MEGET MEGET svært for at Mourinho at overbevise disse spiller om at kunne vinde mod et Stærkt Dortmund hold. Jeg tror hellere ikke engang at spillerne vil lytte Mourinho pga. interne problemer mellem træneren og spillerne.

Jeg synes Florentino Perez burde fyre Mourinho og præsidenten skal selv træde fra. Han bør holde sig væk fra klubben med hans dyre angriber. Han kunne lige så godt være selv en f......g træner og få disse egoer til at forstå ordet "kollektiv".

Jeg vil hellere se et Real Madrid med en lorte økonomi og spille flot fodbold, samtidig vinde titler (ligesom Barca) end være den rigeste klub og vinde ikke en skid.

13 år 3 måneder siden #3 af JesperA

zidane2650 skrev: Jeg tror det vil blive MEGET MEGET svært for at Mourinho at overbevise disse spiller om at kunne vinde mod et Stærkt Dortmund hold. Jeg tror hellere ikke engang at spillerne vil lytte Mourinho pga. interne problemer mellem træneren og spillerne.

Jeg synes Florentino Perez burde fyre Mourinho og præsidenten skal selv træde fra. Han bør holde sig væk fra klubben med hans dyre angriber. Han kunne lige så godt være selv en f......g træner og få disse egoer til at forstå ordet "kollektiv".

Jeg vil hellere se et Real Madrid med en lorte økonomi og spille flot fodbold, samtidig vinde titler (ligesom Barca) end være den rigeste klub og vinde ikke en skid.

Måske er det tid til fornyelse, det er det præsidentvalget er til for. At fyre Mourinho og træde tilbage vil efterlade klubben i total kaos, hvem skal varetage den daglige drift af klubben? Det er de færreste der kan leve op til kravet om at have været medlem af klubben i 20 år, og samtidig er i stand til at stille den bankgaranti der kræves. Lad os nu tage den med ro og vente til sommer. Hvor mange af de drastiske personale-udrensninger er det lige der er gået godt hidtil?

Synes du de middelmådige brasilianere og hollændere under Calderon, krydret med en defensiv Capello på trænerposten, var bedre tider? Noget af det smukkeste fodbold verden nogensinde har set var under Perez' sidste periode, og det er vel ikke urealistisk at vi med det rette personale kan komme tilbage til dette. Jeg er enig i at Mou nok næppe er den rette lige til det formål, men han er også udelukkende ansat for at vinde titler, og lykkes det ikke så er det da også en selvfølge at han skal ud.

Det er i øvrigt utroligt at det kommer bag på så mange at der er stor uro på holdet, det er præcis det samme som skete for Mourinho i Chelsea, og det var nok også sket i Inter hvis han var blevet i en sæson mere. Mourinho er ikke en Ferguson-type, han er kontroversiel, og det får man nok af på et tidspunkt, det vidste vi alle da han blev ansat.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved JesperA.

Leveret af Kunena Forum