Relevo: Real Madrid vil forsøge at hente Trent Alexander-Arnold

1 måned 3 uger siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske Relevo vil Real Madrid forsøge at hente Trent...

Ifølge spanske Relevo vil Real Madrid forsøge at hente Trent Alexander-Arnold i Liverpool i løbet af sommeren.

Den 25-årige højreback har kontraktudløb med Liverpool i 2025 og derfor kan denne sommer være sidste mulighed for den engelske klub til at hente penge på den offensivt indstillede back og et vil man forsøge at udnytte i den spanske hovedstad, akkurat som man har gjort det med mange andre spillere i de seneste år.

Real Madrid råder i øjeblikket over Dani Carvajal og Lucas Vázquez til positionen som højreback og de er begge 32 år gamle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #2 af Kasillas
Jeg er rimelig sikker på (97%) at Trent ikke kommer af flere forskellige årsager:

For det første er han i sin barndomsklub, der desuden historisk og trupmæssige er i top 6. Med den baggrund Trent har, tror jeg ikke han ser årsager til at skifte til Real Madrid.

For det andet er Michael Edwards (en vigtig ledelsesskikkelse i Liverpools seneste succes) vendt tilbage til Liverpool, og Liverpool ser ud til at have et spændende projekt, der sagtens kan matche det Real Madrid har gang i i større eller mindre grad.

For det tredje tror jeg at Real Madrid vil satse på Hakimi jævnfør hans baggrund i klubben.




Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #3 af El Siete
​Spændende erstatning for Carvajal, og kunne man få ham billigt eller gratis, ville det være super interessant. Han er en klassespiller, men måske det bliver FOR offensivt hvis også Davies hentes ind på venstrebacken. 
Hakimi ville være sværere at hente pga. PSG, men ville selvfølgelig hurtigere kunne integreres ind i truppen. 

Men, mon ikke det er den klassiske mere i løn taktik fra TAA's side. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum