Rygte: Flere Premier League-klubber klar til at smide 175 millioner € for Rodrygo

2 år 3 måneder siden #13 af Dybbøl
De herre, husk nu at jeg startede mit indlæg med at jeg er fan er Rodrygo og vil hade hvis vi nogensiden skulle forsvare imod ham. 

MEN…

1.3 mia. kr. for en spiller som 8 ud af 10 kampe vil komme fra bænken. Det er jo ikke Football manager. Vi har også en bundlinje. En bundlinje som vi Madridista’s fortsat skal være stolte af, at den er grøn med nutidens oile penge osv rundt omkring. 

Jeg synes det lyder helt vildt hvis vi kan takke nej til et tilbud på 1.3 mia. kr. for en “bænk spiller”

Jeg tror mere og mere på at Valverde kommer op på den højrekant fra den kommende sæson. Specielt hvis A. Davies også lander i klubben til sommer. Så bliver vores venstre side med muligvis Davies og Mbappe alt for offensiv. Her bliver Valverdes tilstedeværelse på banen vigtig. 

24/25
                                Mbappe
                 Vini                             Valverde
                     Bellingham      Kroos 
                             Tchouameni 
        Davies    Rüdiger     Militao    Carvajal

Drømmen ville da helt klart være at man kunne spille Rodrygo, Camavinga, Endrick og Güler fra bænken. Men ved ikke om vi kan tillade os og sige nej tak til 1.3 mia. kr. for én enkelt spiller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #14 af 9eren
Kunne man forestille sig en 3-5-2 ?

Hvis man skal have Xabi Alonso om 1,5 år, så bruger han jo 5-3-2 lige nu så det er også en mulighed. Eller en 4-2-3-1 kunne vi også få i spil med Arda. 
​Hvad ved jeg. 
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved 9eren.

2 år 3 måneder siden #15 af Dybbøl
En lille hurtige en her. Ja eller nej. 

- Rodrygo til England for 175 mio euro. 
- Nico Williams ind som erstatning for 50 mio euro. 

Nico Williams 21 år og kan dække begge kanter. 

(Forventer at Mbappe og Endrick spiller i Madrid fra sommeren) 

2 år 3 måneder siden #16 af Dybbøl
Og Nico Williams er spansk landsholds spiller.

2 år 3 måneder siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg elsker Rodrygos alsidighed og at han altid er klar med en toppræstation hver gang Vini er fraværende. Men for 175 millioner Euro = solgt!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum