Optakt: Real Madrid – Barcelona, LaLiga, 32. spillerunde

11 måneder 3 uger siden #109 af NadaMás
​Målet bliver jo ikke dømt, da det ikke kan siges med 100%-sikkerhed at den var inde .. Men synes godt nok den så inde ud - På to af vinklerne faktisk.

Nu er der i hvert fald en stærk case for at det skal indføres fra næste sæson, så det skal bare sættes i gang.

Nu tilsmilede det i dag Real at der ikke er sådan en teknologi pt., men det skal jo aldrig være de vilkår man vinder på - Det er der intet sjovt i. 

Den kunne ikke bevises inde i aften, og så er den i lovens øjne ude, men fra næste sæson skal ingen hold stå i den situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 3 uger siden #110 af 9eren
Arda Güler er fortid i Real Madrid er jeg sikker på. I går fejrede han slet ikke med holdet og var vist gået ind i omklædningen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 3 uger siden #111 af 9eren
Der er tv stationer som har prøvet at lave vinkler som de gør ved offside. På de billeder er bolden smaldt stadig på stregen, men synes ikke det er utroværdigt.

Fremadrettet, få lavet mål teknologi

11 måneder 3 uger siden #112 af Chamartin
​I øvrigt super god stil af Barcelona og Spotify, at Barcaspillerne løb rundt i en spillertrøje, der reklamerede for columbianske Karol G, der spiller 4 koncerter i Spanien til sommer - alle 4 på Estadio Santiago Bernabeu. Vi takker herfra, haha.
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved Chamartin.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 3 uger siden #113 af 9eren
Jeg trækker lige min kommentar om Arda tilbage. Han var på holdbilledet smilende i omklædningsrummet.

11 måneder 3 uger siden #114 af madrid2000

9eren post=174776 skrev: Der er tv stationer som har prøvet at lave vinkler som de gør ved offside. På de billeder er bolden smaldt stadig på stregen, men synes ikke det er utroværdigt.

Fremadrettet, få lavet mål teknologi

​Nu er der rig mulighed for at give ham maksimum spilletid i de resterende La Liga kampe, så kan han vise hvad han dur til.

Jeg håber Ancelotti indser dette, og også giver Nico Paz masser af spilletid.

11 måneder 3 uger siden #115 af NadaMás
​Det eneste tilbageværende formål i La Liga - Foruden lige at samle de sidste syv point er sammen - Er vel også at spillerne kan holdes varme til Bayern-kampen, men uden at overanstrenges. Arda bør kunne få spilletid, men det skulle ikke undrer mig hvis vi stadig ikke ser en startplads. 

11 måneder 3 uger siden #116 af Siempre Madrid

NadaMás post=174785 skrev: ​Det eneste tilbageværende formål i La Liga - Foruden lige at samle de sidste syv point er sammen - Er vel også at spillerne kan holdes varme til Bayern-kampen, men uden at overanstrenges. Arda bør kunne få spilletid, men det skulle ikke undrer mig hvis vi stadig ikke ser en startplads. 

​Carlo lover ham masser af spilletid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 3 uger siden #117 af 9eren

Siempre Madrid post=174786 skrev:

NadaMás post=174785 skrev: ​Det eneste tilbageværende formål i La Liga - Foruden lige at samle de sidste syv point er sammen - Er vel også at spillerne kan holdes varme til Bayern-kampen, men uden at overanstrenges. Arda bør kunne få spilletid, men det skulle ikke undrer mig hvis vi stadig ikke ser en startplads. 

​Carlo lover ham masser af spilletid.

​det var også min opfattelse af pressemødet

11 måneder 3 uger siden #118 af Ramos4
Det største røveri i El Clasico var at Yamal blev MotM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

11 måneder 3 uger siden #119 af Kasillas
​Javier Tebas, som Barca-fans ellers påstår favoriserer Real Madrid, var ganske imod Real Madrids kloge forslag om at implementere mål-teknologi. Han var imod, fordi teknologien ville koste 4 mio. euro årligt, som han synes var for meget. I stedet for foreslog han, at han skulle have en lønforhøjelse fra €3.36 millioner op til €5.4 millioner per år, hvor Real Madrid stemte imod,... men hvor Barca stemte for.😂

Og så skete det!: Under El Classico var der måske eller måske ikke et mål for Barca, som ingen kan verificere med 100% sikkerhed.

I stedet for insisterer den (store) del af mindre-begavet Barca-fans fortsat, at Tebas er i lommen på Real Madrid.😂

Og for at aflede opmærksomheden fra Barcas nedslående situation med både Negreira-sagen, sportslige fiasko og økonomisk krise, spiller Joan Laporta på denne primitive stemning hos Barca-fans, og harcelerer over det manglende mål på trods af deres støtte til Tebas' politik og lønforhøjelse. 

F.C. Barcelona - Klubben som er mere end en klub! 🤡🤡🤡

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 måneder 3 uger siden #120 af Ramos4
Barca er i store problemer. Rent økonomisk skal de skaffe €80m inden 1. juli. Det er hvad jeg hører hvert fald. Sportsligt har de en Lewandowski der er ved at være over-the-hill og i øvrigt er på en kontrakt hvor hans løn stiger hver sæson. De Jong er den bedst betalte spiller i La Liga og har i øvrigt en lignende kontrakt, som jeg forstår det. De er nødt til at sælge en eller to profiler denne sommer for at overleve. Eller gå væk fra at være medlems-ejet og simpelthen sælge nogle %'er af klubben.

Det eneste de har tilbage er offer-kortet. Intet andet kører for dem. Laporta spiller helt ekstremt på at få dem til at ligne ofre, for at fjerne fokus, men det ændrer ikke på deres aktuelle situation.

De er så også ved at bygge nyt stadion, med lidt flere restauranter, sæder osv. men uden tag og uden mulighed for at fjerne græsset. Dvs. det kan stadig kun bruges på kampdage. De betaler €1,4b for at øge deres indkomst via stadionet minimalt. Hvad deres hal ved siden af kan generere af indtægter ved jeg så ikke.
Sidste redigering: 11 måneder 3 uger siden ved Ramos4. Begrundelse: *

Leveret af Kunena Forum