Optakt: Bayern München – Real Madrid, Champions League, semifinale, 1. kamp

7 måneder 1 uge siden #121 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=175081 skrev: Fra 04-18 fik de 4 mere end os. Og vi fik 9 flere imod os end dem.

Så er det da også rimelig sammenligneligt. Ergo peger det mere på spillestilen end dommerne fordi dommerne i Europa er nogle andre end Negreira dommerne i La Liga.

Og jeg bemærker også helt klart en lille fordel til Barcelona i La Liga i forhold til dommerne. Det er som om man godt ved at Barcelona vil gøre noget ekstra stort ud af enhver situation så det er nemmere at give dem ret. En meget uheldig kultur i den ulækreste del af Spanien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #122 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=175083 skrev:

9eren post=175076 skrev: Champions League 1992-2024

Straffesparks saldo siden 1992 i CL og frem til nu.

BAY +12 (26-14)
FCB +11 (21-10)
ATM +8 (11-3)
GAL +6 (8-2)
MUD +5 (7-2)
PSG +5 (5-0)
POR +4 (8-4)
INT +3 (3-0)
---
BDO -3 (4-7)
CHE -3 (7-10)
RM -3 (14-17)
PSG -6 (6-12)

*inklusiv gruppespil og frem til finale.

​PSG har sgu da fået straffespark imod sig. Mod United hvor Rashford scorede?
Og mod Barca?

Something smells.

Mon der menes PSV? Der er ikke to PSG hold som listen ellers viser.

7 måneder 1 uge siden #123 af Ramos4
Må det næsten være.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

7 måneder 1 uge siden #124 af Ramos4

Estadio Santiago Bernabéu post=175084 skrev:

Ramos4 post=175081 skrev: Fra 04-18 fik de 4 mere end os. Og vi fik 9 flere imod os end dem.

Så er det da også rimelig sammenligneligt. Ergo peger det mere på spillestilen end dommerne fordi dommerne i Europa er nogle andre end Negreira dommerne i La Liga.

Og jeg bemærker også helt klart en lille fordel til Barcelona i La Liga i forhold til dommerne. Det er som om man godt ved at Barcelona vil gøre noget ekstra stort ud af enhver situation så det er nemmere at give dem ret. En meget uheldig kultur i den ulækreste del af Spanien.

Vi har kun fået 3 straffespark mere end Atletico i hvad der må være mange mange flere kampe. Jeg ved sgu snart ikke. Fra 1992 til lad os sige 2012 var Atletico intet i CL. Men kun tre færre straffespark? Vi har begået langt flere end dem, hvilket vel netop kan tilskrives de mange flere kampe.

Tænker ikke Negreira rækker ud over Spaniens grænser, men dommerne kan jo godt have den her indgroede tanke omkring ikke at give Madrid for meget ved dørene, da man ikke vil kritiseres for at favorisere stormagten.

Oh well. Ikke mer' om det. Alt er godt. Vi dominerer jo alligevel, så det er ret vildt. Og kun rart at statistikkerne viser at vi hvert fald ikke får dommerhjælp.

Btw: Fra 04-18 hed Barcas røde kort saldo +48 og vores -7. Dén var hvert fald stukket af, selvom straffesparkene var rimelig lige. Måske det var den du tænkte på.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

7 måneder 1 uge siden #125 af 9eren
Psg står der to gange

Galactico downfall version 2

7 måneder 1 uge siden #126 af 9eren

Ramos4 post=175087 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175084 skrev:

Vi har kun fået 3 straffespark mere end Atletico i hvad der må være mange mange flere kampe. Jeg ved sgu snart ikke. Fra 1992 til lad os sige 2012 var Atletico intet i CL. Men kun tre færre straffespark? Vi har begået langt flere end dem, hvilket vel netop kan tilskrives de mange flere kampe.

Tænker ikke Negreira rækker ud over Spaniens grænser, men dommerne kan jo godt have den her indgroede tanke omkring ikke at give Madrid for meget ved dørene, da man ikke vil kritiseres for at favorisere stormagten.

Oh well. Ikke mer' om det. Alt er godt. Vi dominerer jo alligevel, så det er ret vildt. Og kun rart at statistikkerne viser at vi hvert fald ikke får dommerhjælp.

Btw: Fra 04-18 hed Barcas røde kort saldo +48 og vores -7. Dén var hvert fald stukket af, selvom straffesparkene var rimelig lige. Måske det var den du tænkte på.

​Nej du skal nok tænke mere i Rossell, Villar og connection med Unicef der. Erzik var Barcelonas Negreira mand i UEFA

www.futbolgate.com/investigación/unicef-uefa-y-el-barça

​jeg forstår Mourinhos ord om Barcelona og Unicef meget bedre nu, dengang Pepe fik rødt kort 

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 måneder 1 uge siden #127 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=175072 skrev:

Lars1991 post=175065 skrev: ​
Rodrygo - 1
Vini - 5

For mig Rodrygo 2 og Vini 4.
Jeg kunne godt lide Rodrygos arbejdsraseri i denne kamp.

Vi ville ikke have scoret uden Vini. Men vi scorer 2. Derfor fortjener han 5, i min bog. Mål er simpelthen det vigtigste i fodbold.

For mig, skal der mere til end at arbejde defensivt, som en offensiv spiller for Real Madrid. Må indrømme at det er længe siden jeg har set Rodrygo så dårlig på bolden som igår.

7 måneder 1 uge siden #128 af 9eren

7 måneder 1 uge siden #129 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=175090 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175072 skrev:

Lars1991 post=175065 skrev: ​
Rodrygo - 1
Vini - 5

For mig Rodrygo 2 og Vini 4.
Jeg kunne godt lide Rodrygos arbejdsraseri i denne kamp.

Vi ville ikke have scoret uden Vini. Men vi scorer 2. Derfor fortjener han 5, i min bog. Mål er simpelthen det vigtigste i fodbold.

For mig, skal der mere til end at arbejde defensivt, som en offensiv spiller for Real Madrid. Må indrømme at det er længe siden jeg har set Rodrygo så dårlig på bolden som igår.

Det er fair Lars!

Jeg er heller ikke meget for at give andet end 5 til en spiller der scorer et mål i åbent spil og også scorer på straffe.

Leveret af Kunena Forum