Word Riddle med Madridista.dk
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Som et lille nyt tiltag på Madridista.dk tester vi i øjeblikket lidt forskellig spas på siden.
Som for eksempel nedenstående Word Riddle, hvor I skal gætte spillernavne. Reglerne er enkle. Spillernavnet er på 5 bogstaver. Placerer I bogstavet korrekt, får den farven grøn. Er bogstavet i navnet, men placeret forkert, får den farven gul. Er farven grå, findes bogstavet slet ikke i navnet. God fornøjelse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Lidt svært når man ikke kan se hvor lang tid man har tilbage.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Måske man også skal fjerne de tegn vi ikke er så vant til som prikkerne over u i Güler... (måske er det noget lignende der gik galt med Navas)
tegnsætningerne er heller ikke hvis man bruger det keyboard der bliver tilbudt, så skal det være fordi man selv har et... (jeg har prøvet fra computer, så har mit keyboard)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fedt, tak for feedback, Kamaldo. Det er her, hvor vi er blevet lidt klogere på det. For Navas var ikke blandt mulighederne og derfor kunne du ikke vælge det. Jeg har indtastet en række navne, som sammen med Riddles egne ord er mulighederne.kamaldo post=175683 skrev: Jeg er vild med denne slags... men det er lidt sjovt med hvad man kan skrive. jeg kan ikke skrive navas, men jeg må gerne skrive parat, karat, varan... (jeg havde de to A'er).
Måske man også skal fjerne de tegn vi ikke er så vant til som prikkerne over u i Güler... (måske er det noget lignende der gik galt med Navas)
tegnsætningerne er heller ikke hvis man bruger det keyboard der bliver tilbudt, så skal det være fordi man selv har et... (jeg har prøvet fra computer, så har mit keyboard)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.