Optakt: Villarreal – Real Madrid, LaLiga, 37. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Dog på et billigt grundlag. Villarreal er godt nok passive.
Lamine Yamal, 2079 min. i La Liga: 5 mål
*Opdateret 😂
- 9eren
- Gæst
-
DC19
Daaaaaaaaaym.-#7- post=175795 skrev: Dagens påstand: havde Arda ikke fået så mange skader i starten af sæsonen, havde han på nuværende tidspunkt slået Rodrygo af holdet.
Tjah tjoh. Brahim kunne score syv mål i samme kamp, og Rodrygo ville stadig starte, så mon ikke det er det samme for Arda.
- 9eren
- Gæst
-
Det kommer jo dog til at bekræfte det jeg har sagt :)Kiwes post=175789 skrev:
Ryster på hovedet af Ancelotti.9eren post=175787 skrev: Kiwes, er det ikke lidt fjollet at sige jeg bliver klogere. Hvad gør du når Lunin så står finalen?
Og det er helt fair du tror det :) - jeg er 99% sikker på at Courtois står i finalen. Jeg sagde til mig selv inden kampen i dag. Den der står mod Betis står i finalen og vi ved at Courtois står mod Betis.9eren post=175797 skrev:
Det kommer jo dog til at bekræfte det jeg har sagt :)Kiwes post=175789 skrev:
Ryster på hovedet af Ancelotti.9eren post=175787 skrev: Kiwes, er det ikke lidt fjollet at sige jeg bliver klogere. Hvad gør du når Lunin så står finalen?
Dårligt formuleret af mig.9eren post=175794 skrev: Det er overhovedet ikke på et billigt grundlag. Han har været sindsyg målfarlig så snart han fik spilletid
Det er ikke på et billigt grundlag, generelt. Pointerede egentlig bare at Villarreal spiller skidt.
- 9eren
- Gæst
-
ja det er ikke deres bedste kamp på trods af de havde noget at kæmpe for.NadaMás post=175799 skrev:
Dårligt formuleret af mig.9eren post=175794 skrev: Det er overhovedet ikke på et billigt grundlag. Han har været sindsyg målfarlig så snart han fik spilletid
Det er ikke på et billigt grundlag, generelt. Pointerede egentlig bare at Villarreal spiller skidt.
Jo, du har jo nok ret. Og jeg vil faktisk vil sige at i min verden burde Brahim også være foran Rodrygo lige nu. Men tanken er da sjov at lege med synes jeg. Jeg har godt nok overhovedet ikke været imponeret af Rodrygo i den her sæson, tværtimod. Men meget kan selvfølgelig tilgives hvis han går ind og laver hattrick 1. juni.Ramos4 post=175796 skrev:
Daaaaaaaaaym.-#7- post=175795 skrev: Dagens påstand: havde Arda ikke fået så mange skader i starten af sæsonen, havde han på nuværende tidspunkt slået Rodrygo af holdet.
Tjah tjoh. Brahim kunne score syv mål i samme kamp, og Rodrygo ville stadig starte, så mon ikke det er det samme for Arda.
DC19