Officielt: Toni Kroos stopper karrieren til sommer
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Toni Kroos har netop på Instagram meddelt, at han stopper karrieren med udgangen af denne sæson og Madridistas har dermed blot to kampe tilbage til at nyde den storslåede tysker.
Toni Kroos skriver følgende:
- 17. juli 2014 – Dagen for min præsentation i Real Madrid, dagen, som ændrede mit liv. Mit liv som fodboldspiller – men specielt som person. Det var starten på et nyt kapitel i verdens største klub. Efter 10 år, når denne sæson er slut, er det også enden på kapitlet. Jeg vil aldrig glemme denne fuldstændig succesfulde tid. Jeg vil særligt gerne takke alle, som bød mig velkommen med åbent hjerte og troede på mig. Men særligt vil jeg takke alle jer, kære Madridistas, for jeres kærligthed fra den første til den sidste dag. På samme tid betyder det, at jeg afslutter min karriere efter denne sommers EM-slutrunde. Som jeg altid har sagt: Real Madrid er og vil være min sidste klub. Jeg er glad og stolt over, at jeg i mit sind har fundet den rigtige timing for min beslutning og at jeg selv kunne vælge den. Min ambition var altid at slutte min karriere på toppen. Fra nu af er der kun én ledende tanke: A por la 15!! HALA MADRID Y NADA MÁS!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi kommer til at savne hans diktering af spillet tror jeg. Modric har ikke benene (og slet ikke efter EM) til at spille fast.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Katastrofe
Bare vildt at stoppe, når man er verdens bedste. Men det kan selvfølgelig gå stærkt nedad bakke i den alder.
Tak for alt Toni
Ville ikke blive overrasket, hvis der også tages afsked med modric.JesperA post=175879 skrev: Trist, men ikke helt uventet. Denne sæson har været en af hans absolut bedste, og med CL-finalen og EM på hjemmebane giver timingen fin nok mening. Men det bliver vemodigt, for han har været en fantastisk spiller, og en legende i klubben. Er glad for jeg nåede at opleve ham en sidste gang på Bernabeu mod Bayern, troede dog det var Modric der skulle tages afsked med.
Ville give perfekt mening ift en tremands midtbane, og tremands angreb med de spillere vi kommer til at have - så kommer det til at være jude der skal være diregenten på midten.
Galactico downfall version 2
Galactico downfall version 2
Det må betyde 4-3-3 hvor Bellingham spiller længere tilbage og at vi beholder Modric. Så må vi gå efter Wirtz i 2025.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.