Spansk presse: Real Madrid opgiver Leny Yoro
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge flere spanske medier ser Real Madrid ud til at måtte opgive at hente Leny Yoro i Lille på trods af længerevarende interesse i den 18-årige forsvarer.
Problemet har været, at Lille har nægtet at forhandle prisen på Leny Yoro og har forlangt 60 millioner € for spillere, der har kontraktudløb næste år og det har Real Madrid på ingen måde været indstillet på at acceptere.
Det har til gengæld Paris SG, som menes at have fået en forhåndsaftale med Lille i forbindelse med Ethan Mbappés forestående skifte fra den franske hovedstad og samtidig skal Liverpool være indstillet på at betale op mod 100 millioner € for Leny Yoro.
Real Madrids eneste mulighed netop nu er således at håbe på, at Leny Yoro selv vælger den sportsligt bedste løsning for ham, hvilket er i den spanske hovedstad og ellers vil man kigge på alternativer og her er Benficas Antonio Silva et varmt emne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg står lidt med den opfattelse, at det er blevet en del af strategien i Real Madrid og det overrasker egentlig ikke mig, at man gerne venter et år på at få en spiller gratis hvis prisen er så høj. Husker jeg rigtigt, så havde Tchouameni 2 år tilbage af sin kontrakt og Casemiro var ved at blive solgt. Med Yoro, så er det vel ikke fordi der er en startplads til ham, gætter jeg på? Militao kommer tilbage og så handler det vel om at bytte et makkerpar mellem ham og Rudiger og se om det kan virke. Med Alaba, evt Rafa Marin og så Tchouameni, så er det ikke en kritisk situation og så "vinder" muligheden for at spare penge.Ramos4 post=175951 skrev: Forstår det ikke helt. Man betalte gerne 100 for Tchouameni men ikke 60 for Yoro? Hvis han er så pisse god er det så ikke bare at betale - kontraktudløb i 2025 eller ej.
I don't know, det er mit bud. Jeg kan godt lide det.
Silva fra Benfica bliver da ikke billigere end 60m. Oh well.
- Brylle
- Gæst
-
Det kan jeg sagtens følge. Det kan være en farlig lej at regne med Alaba og med Kroos ude, så er Tchouameni meget låst til midten. Det er et stort sats at vente, selvom jeg godt kan lide tanken om at vi nok skal klare os det år, vi skal vente.Ramos4 post=175954 skrev: Altså hvis man kan få ham gratis er det en perfekt idé. Men når man hører at vi "opgiver" ham er det jo ikke så fedt. Vi får brug for en CB snart tænker jeg. Alaba tror jeg ikke på mere qua skade og alder og generelt niveau. Tchouaméni får vi rigeligt brug for på midtbanen.
Silva fra Benfica bliver da ikke billigere end 60m. Oh well.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=175954 skrev: Altså hvis man kan få ham gratis er det en perfekt idé. Men når man hører at vi "opgiver" ham er det jo ikke så fedt. Vi får brug for en CB snart tænker jeg. Alaba tror jeg ikke på mere qua skade og alder og generelt niveau. Tchouaméni får vi rigeligt brug for på midtbanen.
Helt enig.
Hvis der ikke er en konkurrent, så står valget mellem om han skal koste 60 eller 0. Så kan man vælge at vente.
Men hvis han bliver købt af en anden klub, så var valget om 0 jo aldrig en mulighed. Så hedder den 60 eller intet køb.
Hvad er planen så?
Den slags kommer dog meget an på dialogen klubben har haft med agenten inden, for vil Real virkelig have en spiller, og vil han virkelig til Real, må man nogle gange også leve med at betale overpris. Ser dog ikke Yoro, som vil starte bagerst i køen, som en man skal springe banken for til sommer.
Er valget mellem at hente ham til 60 eller ‘miste’ ham, synes jeg klart at klubben skal byde de 60. Har Perez klare indikationer på at Yoro gerne lader sin kontrakt løbe ud.. Jamen så er det selvfølgelig det mest optimale. Nok også ift. Yoros udvikling.
Det er jo et gamble uanset.
Hvis Rafa Marin kommer ind er tabet af Nacho dækket, af en ung spiller der kender klubben. Så kan fokus bedre rettes mod Davies, hvis han stadig er i planerne.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Men OK, hvis Leny Yoro ikke har nogen holdning til det selv, så kan vi blot ønske ham alt det bedste for fremtiden. Han får brug for det.
Og der kom jeg til at lyde som Ræven og rønnebærrene, hvilket ikke var meningen. Jeg er blot enig i Real Madrids strategi om ikke at betale så mange penge for en trods alt lidt uprøvet 18-årig forsvarer, der har kontraktudløb om et år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.