Optakt: Mallorca - Real Madrid, LaLiga, 1. spillerunde

1 år 10 måneder siden #25 af Real HWL
​Syntes vi slutter 1. halvleg rigtig dårligt af. Ellers har det været en okay kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #26 af Hamid8210
Jeg mener at Arda er den nye Kross. Eller Arda er Arda, men det tætteste vi kan komme på en spiller der kan fordele spillet, splitte et forsvar og samtidig have er køligt overblik. Man bør seriøs bringe ham ind på midtbanen
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 10 måneder siden #27 af Hamid8210
Derover utrolig komisk at samtlige af de offensive befandt sig på venstrekant da vi scorede

1 år 10 måneder siden #28 af Dragam

Hamid8210 post=177159 skrev: Derover utrolig komisk at samtlige af de offensive befandt sig på venstrekant da vi scorede

​Sådan kommer det nok til at være ofte, da alle er naturlige venstrekanter...

1 år 10 måneder siden #29 af Kiwes
​VI Vidste alle det ville ske..man kan ikek give Mallorca 100 hjørne!!!!! KOM NU IGANG!

1 år 10 måneder siden #30 af mohbar
​så må der getne komme nyt på banen tak

1 år 10 måneder siden #31 af NadaMás
Har Muriqi ikke efterhånden en god statistik mod Real? Eller ser jeg spøgelser? 

1 år 10 måneder siden #32 af Real HWL
​Valverde har en af sine sjældne dårlige kampe. 

1 år 10 måneder siden #33 af -#7-
​Det har også kørt lidt på autopilot i den her kamp, så fint nok med et wake-up call. Man må ikke tro at bare fordi man er Real Madrid, og man har Vinicius og Mbappe, at kampen er vundet på forhånd. 

DC19

1 år 10 måneder siden #34 af Ramos4
Der er lidt for meget Galacticos over det. De tre forreste er meget isolerede og står og fisker. Vi mangler linket på midtbanen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 10 måneder siden #35 af mohbar
​sjovt at se at alle 3 spillere løber i venstre side så snart de har spillet bolden. Det virker helt skævt og bliver nemt  at dæmme op imod når vi skal møde bedre modstandere. 

Allerede nu løber mallorca mod vores højre side når de erobrer bolden. Det er noget rod 

Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved mohbar.

1 år 10 måneder siden #36 af Dragam
Jeg kunne godt tænke mig at se en 4-2-2-2, med Tchouameni og valverde som de 2 defensive midts, Bellingham og Güler som de 2 offensive midts, og vini og mbappe som 2 wide forwards, med mbappe med udgangspunkt i højreside.

Mbappe har farten til at løbe uden om forsvaret på ydersiden, og afslutte med højre fod nede i det lange hjørne, på samme måde som Bale plejede at gøre det, når han spillede i venstre side - mbappe har næsten samme fart som bale til at gøre det... kunne godt tænke mig at se ham prøve det.

Leveret af Kunena Forum