Endrick vil overveje udlejning
To kampe inde i sæsonen har Endrick stadig sin Real Madrid-debut til gode efter sit store skifte fra Palmeiras til verdens største fodboldklub.
Endrick tror dog på sig selv, og derfor er der da heller ingen panik, men han har ifølge AS en Plan B klar, såfremt spilletiden er ikke-eksisterende i løbet af efteråret. Hans situation minder om Rodrygo og Vinícius' i og med, at de også blev købt af Real Madrid som helt unge, og derefter kom til Spanien, da de var fyldt 18 år.
Endricks situation er dog lidt anderledes, da han allerede har fået en del spilletid på det brasilianske landshold samt var en profil i Brasilien, inden skiftet. Derudover har der været markant større hype omkring ham, end der var ved de to andre brasilianere.
Derfor vil han hellere se sig udlejet i januar, end stagnere i sin udvikling, og dér kan svaret være en udlejning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
- Administrator
-
Enig. Jeg tror ikke på et ord at hvad der er skrevet i denne sag og jeg kan kun overbevises om andet med konkrete udtalelser fra Endrick eller hans bagland.Administrationen post=177271 skrev: Jeg ville virkelig gerne høre, hvad han har sagt i den her sag, for det kommer til at fremstå som noget, der ligger endog meget langt fra det han tidligere har udtalt om at komme til Real Madrid. Og han virker ikke på nogen måde til at være en person, der går i panik over ikke at være brugt i de to første kampe.