Spansk presse: Tæt på Ceballos-salg - Rabiot nævnes som erstatning
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Ifølge spansk presse er Dani Ceballos meget tæt på at forlade Real Madrid og skifte retur til Betis, som i går afhændede Nabil Fekir til en Qatar-klub.
Dermed står Real Madrid til alligevel at blive aktive på transfermarkedet, selv om Carlo Ancelotti ved flere lejligheder har slået fast, at man var færdige med at handle.
Den nye situation tvinger dog Real Madrid til at reagere og den ”nemme” mulighed menes at være transferfrie Adrien Rabiot, som sidste år tørnede ud for Juventus. Den 29-årige franskmand står uden klub og kan altså hentes kvit og frit.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Donde está la biblioteca?
Det er dog min eneste anke. Rabiot er en betydeligt bedre spiller. Lønnen skal dog også være fair, man ser tit at spillere på fri bliver overbetalt.
Jeg synes vi bør kigge efter kreative midtbane spillere, som kunne blive vores nye spilfordelere på midten.
Jeg er uenig. Hvis Ceballos sælges har man mistet 2 centrale midtbanespillere, kun én stopper.NickyMad post=177443 skrev: Useriøst hvis man prioriteter en afløser for Ceballos over en centerforsvar.
Hent Christian Nørgaard, han kan både spille på midten og som stopper
Edit: Jeg glemte helt at skrive det jeg kom for at skrive: Kæmpe nej tak til Rabiot herfra. PSG ramte plet med signingen af Vitinha - det er præcis sådan en type vi mangler efter Kroos' afgang.
Det er jo fordi dit udgangspunkt er hvad man havde i forvejen. Vi har jo ingenting i forsvaret med Alabas skade.
Uden skader er man så godt dækket på midtbanen at man kan få svært ved at holde alle glade.
I forsvaret er du nødt til at skubbe Tchouameni ned i mangel af Militao eller Rudiger.