Officielt: Mbappé misser El Derbi

2 måneder 1 uge siden #1 af Administrationen
Kylian Mbappé må vente lidt...

Kylian Mbappé må vente lidt med at deltage i sit første El Derbi.

I dag kom nemlig den nedslående melding fra klubbens lægestab, at franskmanden har pådraget sig en muskelskade og han bliver dermed ikke klar til kampen mod Atlético Madrid på udebane i weekenden.

Mbappé forventes ude i de kommende tre uger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #2 af Ramos4
Få dage efter at Rodri og Ter Stegen røg ud for sæsonen.

Åh FIFA og UEFA, sikke et produkt i har skabt. Fedt med flere kampe, med dårligere line-ups. Dét er sgu da alle pengene værd. Idioter.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam, Mas

2 måneder 1 uge siden #3 af Mas
​Okay, det er altså ikke fordi, jeg danser rundt af glæde over, at Kylian Mbappé er skadet! Jeg ønsker jo ikke, at nogen bliver skadet – ikke engang Gavi... ... Okay, FINT, måske har jeg et par gange intenst drømt om, at Gavi blev smadret fuldstændig, men kan vi lige blive enige om, at han bad om det? Han ligner en forkælet Østerbro-baby med et højdekompleks så stort, at det burde have sit eget postnummer.

Jeg er faktisk bare pænt begejstret over udsigten til at se Endrick på banen i stedet for Kylian Mbappé. Jeg er ret sikker på, at han vil dominere den position, fordi han bevæger sig som kampvogn med raketter og sparker som en hest! 

2 måneder 1 uge siden #4 af Dragam
Mbappe skadet nu efter at have været hos os i et par måneder... efter ikke have haft nogen skade i næsten 2 år.

Der er et eller andet der er galt hos os, siden vi får så ABSURD mange skader !

2 måneder 1 uge siden #5 af Hamid8210
Endrick kommer ikke til at erstatte Mbappe - det bliver sidste års formation med Jude og brasilkierne på kanterne

2 måneder 1 uge siden #6 af 9eren
Jeg er pisse ærgerlig over at han er skadet fordi vi begyndte at se godt sammenspil mellem ham og de andre front spillere. Det ham og Bellingham lavede i går var kanon. Og så er det da noget crap at det sker før el derbi.

Hvis man på nogen måde som Madrid fan sidder og gnider sig i hænderne over den skade, så skal man da overveje hvilken klub man holder med.

Galactico downfall version 2

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 1 uge siden #7 af Madridista02
En skam men nu er det forhåbentlig time to shine for Vini og Rodrygo. De har gjort det før i mod ATM. Mbappe skal bare blive hurtigt klar, når først han er varm , så er han vanvittig. Det begyndte vi at se mere og mere de sidste par kampe.

Jeg savner Pepe :(

2 måneder 1 uge siden #8 af elle44
Ja, en “dårlig” sæsonstart for mbappe, men han har altså scoret 7 mål allerede. Det er et stort tab.

2 måneder 1 uge siden #9 af NickyMad
Men helt skidt er det jo trods alt ikke. Han misser kun 3 kampe og så landskampe, så “pausen” kan være positiv for resten af sæsonen.

2 måneder 1 uge siden #10 af 9eren
Det bliver en grim kamp på søndag mod Atleti med den agenda dommerne har mod os for tiden. De er nok sure over at få kritik på deres evindelige ringe præstationer

Galactico downfall version 2

Leveret af Kunena Forum