Optakt: Lille - Real Madrid, Champions League, 2. kamp

1 måned 2 uger siden #85 af Figo-10
Pilen peger på Carlo!

Skidt kamp og jeg synes ellers jeg maner til bero ofte når tingene ikke går godt. Men vi spiller simpelthen så skidt og spillerne har en stor del af skylden. Men holdet har absolut ingen midtbane. Vores frontduo/trio bliver slet ikke sat op.

Er det fordi vi ikke har Kroos, ja givetvist. MEN det må og skal Carlo bare løse. End of discussion. Han har et stjernespækket hold og midtbane. Arsenal spiller guddommeligt uden en Kroos, City ditto, Bayern gør det med alt muligt skrammel på midtbanen (lidt hårdt - men det altså ikke den kvalitet vi har). Jeg synes det alarmerende dårligt, at Carlo ikke kan sætte en taktik så spillerne får et udtryk og en spillestil. Han har nok kunne læne sig tilbage i Kroos tiden og så har han bare styret showet.

Ertats Kroos mig her og erstat Kroos mig der. Det kan ikke passe! Vi har en klasse trup og midtbane. Det skal bare virke. Og det Carlo's skyld primært.

Jeg stiller mig op sammen med Malte og råber efter en træner med koncept.

I øvrigt flot indsats af Lille. Alle vil bare slå Real Madrid og det er et cirkus når vi kommer til byen. Mon ikke Lille taber i weekenden. Og helt klassik af Atl. Madrid - brænder banen fuldstændig mod os og så falder de sammen som fluer kampen efter. Det er både vores succes (og pga. vores succes) og vores forbandelse. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Figo-10.
Følgende bruger(e) sagde tak: Benzeron, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #86 af 9eren
Det fungere ikke men vores spillere er heller ikke skarpe. Endricks chance og Gülers chance plus et par mere ender lige på målmanden. Og så synes jeg Camavinga er ham der koster aller mest ved at tage hånden op. Det er et sundt nederlag så jeg håber at der sker nogle ting på træningsbanen ift det offensive spil.

Galactico downfall version 2

1 måned 2 uger siden #87 af Hamid8210
Som en anden skriver så spiller samtlige hold deres livs kamp når Real kommer på besøg. Den måde Lille spillede på, tænkte jeg hold kæft de rykker sikkert samtlige hold i Frankrig. Men de havde kun vundet 1 kamp ud af de seneste 5 kampe…. Real er holdet folk hader og vil slå.

1 måned 2 uger siden #88 af Ramos4
Atleti blev klasket 4-0 af Benfica. Det er sgu komisk på en eller anden måde.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Leveret af Kunena Forum