Truppen imod Barcelona, LaLiga, 11. spillerunde

3 uger 5 dage siden #1 af Nicklas
Sæsonens største opgør venter i...

Sæsonens største opgør venter i morgen aften, når FC Barcelona besøger Santiago Bernabéu.

Real Madrid må desværre undvære Thibaut Courtois og Rodrygo, der begge blev skadet i forbindelse med midtugens Champions League-kamp, men til gengæld er Brahim Díaz tilbage i truppen.

Målmænd: Lunin, Fran González, Sergio Mestre.

Forsvar: Militão, Lucas V., Vallejo, Fran García, Rüdiger, Mendy.

Midtbane: Bellingham, Camavinga, Valverde, Modrić, Tchouameni, Arda Güler, Ceballos.

Angreb: Vini Jr., Mbappé, Endrick, Brahim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #2 af Il Duce
Jeg har siden en kamp med skader, hvor Cama & Fede måtte dække backs, haft en lille fidus på muligheden - indtil der kom nye backs og jf. de mange midtbanespillere.

Særligt nu med skaderne kunne det være frækt med formationen mod Barcas farlige kanter og kontramaskine:

Lunin

Fede- Eder - Rudi - Cama
Jude - Tchoua - Luka
Lucas (trækker ned og supporter Fede ) - Mbappe - Vini

Det er meget uortodoks , men det burde give Real balance, fart og styrke i kampens faser 😅

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

3 uger 4 dage siden #3 af Lars1991
Selvom det ser meget fint ud på papiret, så tror jeg bare at det vil komme til udtryk at Fede og Cama ikke er backs. Især med opdækning og positionering når vi kommer tættere på vores eget felt. Der kommer til at komme en masse løb i ryggen på dem osv., hvor de ikke får fulgt ordenligt med. Jeg ville ikke turde, slet ikke i en kamp som denne :D

3 uger 4 dage siden #4 af Matamoro
Jeg tror Madrid kan myrde Barca hvis de kan få Mbappé til at holde bredden på højrekanten. Barcas høje forsvarslinje vil være strakt helt ud som vores to raketter ville kunne udnytte. Og Bellingham ville igen få plads til sine dybdeløb inde centralt. Valverde, Modric og Camavinga skal have midtbanen

3 uger 4 dage siden #5 af Siempre fiel

Il Duce post=179698 skrev: Jeg har siden en kamp med skader, hvor Cama & Fede måtte dække backs, haft en lille fidus på muligheden - indtil der kom nye backs og jf. de mange midtbanespillere.

Særligt nu med skaderne kunne det være frækt med formationen mod Barcas farlige kanter og kontramaskine:

Lunin

Fede- Eder - Rudi - Cama
Jude - Tchoua - Luka
Lucas (trækker ned og supporter Fede ) - Mbappe - Vini

Det er meget uortodoks , men det burde give Real balance, fart og styrke i kampens faser 😅

​Lamine ville ende med at komme igennem alene med Lunin 6-8 gange! Han ville komme fri hver gang han løber i ryggen på en sovende Camavinga som overhovedet ikke forstår at orientere sig defensivt på backen 😆😆

3 uger 4 dage siden #6 af 9eren
Carlo eksperiementere aldrig i en kamp mod Barcelona. Det bliver Bellingham, Vini og Mbappe upfront og ellers den normale kæde i forsvaret.

Midtbanen er tchoua, Valverde og modric

Galactico downfall version 2

3 uger 4 dage siden #7 af Lars1991

9eren post=179705 skrev: Carlo eksperiementere aldrig i en kamp mod Barcelona. Det bliver Bellingham, Vini og Mbappe upfront og ellers den normale kæde i forsvaret.

Aldrig og aldrig.... jeg husker, desværre(!), en kamp med Modric som falsk 9'er imod Barcelona :D Men ja, mon ikke han har lært lektien.

3 uger 4 dage siden #8 af 9eren

Lars1991 post=179706 skrev:

9eren post=179705 skrev: Carlo eksperiementere aldrig i en kamp mod Barcelona. Det bliver Bellingham, Vini og Mbappe upfront og ellers den normale kæde i forsvaret.

Aldrig og aldrig.... jeg husker, desværre(!), en kamp med Modric som falsk 9'er imod Barcelona :D Men ja, mon ikke han har lært lektien.

​scorede han? ;-)

3 uger 4 dage siden #9 af Hamid8210
For første gang i mange år føler jeg vi skal møde Barca hold ala 2009-2012 tiderne :D

Enten banker vi dem idag ellers så ydmyger vi os selv

3 uger 4 dage siden #10 af El Siete
Jeg håber bare vi møder op topmotiverede og klar fra første sekund, for det har godt nok knebet lidt i meget af sæsonen indtil videre. Men man kan vel ikke forvente andet når det er El Clasico og på hjemmebane. 

El Clasico under Ancelotti (anden periode) - 7 sejre, 0 uafgjorte, 4 nederlag.  Derudover har vi vundet de sidste 4 opgør med en målscore på 13-4.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved El Siete.

3 uger 4 dage siden #11 af 9eren
Nå, jeg fik næsten ret. Kun Modric er på bænken og Cama inde

Leveret af Kunena Forum