Optakt: Leganés – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde
Det kan jo evt handle om, at han ikke er angriber.DeLaRed post=180368 skrev: Det begynder at være lidt vanvittigt hvor mange chancer Mbappe han har formøblet på kun 4 måneder, han er en af de nemmeste angribere at læse lige nu!
Der skal hentes en rigtig 9er til sommer, og så skal enten mbappe eller vini skydes afsted... jeg er egentlig ligeglad hvem.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vores katastrofale sæsonstart er nu kun 4 point (og en kamp i hånden) fra Barcelonas fantastiske start.
Mon ikke vi ved hvornår vi skal peake.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Hvis endrick skal bruges så lidt, så vil det være bedre at han bliver lejet ud, så hans udvikling ikke går helt i stå...Kiwes post=180374 skrev: Få nu skiftet Endrick ind!
Mbappe.. ja, han fortsætter. En fin start på kampen, men bliver mere og mere ringe som den skrider frem og kroner så indsatsen med at brænde en friløber. Det var ikke engang tæt på et mål. Han fik da sin tap-in.
Vini med en egentlig frustrerende kamp, men er alligevel hovedmanden bag en håndfuld nøglesituationer offensivt.
Güler viser igen at han sagtens kan bidrage til det her hold, men mon ikke Ancelotti stadig mener det samme om ham. Cama med en fejlfri kamp fra 6'eren. Ceballos lidt usynlig, men det jo både godt og skidt.
Asencio klarer sin opgave, ligeså gøre alt-mulig-manden Valverde. Fran Garcia viser han er klart bedre til sådan kamp her end Mendy. Spørgsmålet med de 3 er om de også kan gøre det i en kamp, hvor de bliver udfordret mere - f.eks. imod Liverpool snart. Håber de alle 3 får chancen igen!