Optakt: Leganés – Real Madrid, LaLiga, 14. spillerunde

1 uge 21 timer siden #25 af Dragam

DeLaRed post=180368 skrev: Det begynder at være lidt vanvittigt hvor mange chancer Mbappe han har formøblet på kun 4 måneder, han er en af de nemmeste angribere at læse lige nu!

​Det kan jo evt handle om, at han ikke er angriber. 

Der skal hentes en rigtig 9er til sommer, og så skal enten mbappe eller vini skydes afsted... jeg er egentlig ligeglad hvem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 21 timer siden #26 af Kiwes
​VALVERDE HAR VERDENSBEDSTE SPARK!!! SÅDAN!!

1 uge 21 timer siden #27 af Hamid8210

1 uge 21 timer siden #28 af Dragam
Den kunne godt nok ikke være ramt bedre !

1 uge 21 timer siden #29 af Figo-10
Sådan!

Vores katastrofale sæsonstart er nu kun 4 point (og en kamp i hånden) fra Barcelonas fantastiske start.

Mon ikke vi ved hvornår vi skal peake.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.

1 uge 21 timer siden #30 af Kiwes
​Få nu skiftet Endrick ind!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 uge 21 timer siden #31 af Kiwes
​Mbappe har virkelig været ringe igen i dag......bekymrende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed, Mas

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 uge 21 timer siden #32 af Madridista02
Mbazard. Han er sgu klasse. Ligesom resten af holdet, piv elendigt.

Jeg savner Pepe :(

1 uge 21 timer siden #33 af Dragam

Kiwes post=180374 skrev: ​Få nu skiftet Endrick ind!

​Hvis endrick skal bruges så lidt, så vil det være bedre at han bliver lejet ud, så hans udvikling ikke går helt i stå...

1 uge 20 timer siden #34 af Dragam
Brahim skal simpelthen være fast starter... at ancelotti stadig fravælger ham, kan ærligt talt sætte mit pis i kog !

1 uge 20 timer siden #35 af Dragam
Lol, mbappe man of the match... han fejlede med alt, bortset fra det tap in, som han stjal fra næsen af güler...
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

1 uge 20 timer siden #36 af Lars1991
​Det ærgerligt at man ikke kan give karaktere mere herinde, havde håbet det kom tilbage. Så kunne man kommentere lidt på hver spiller. Men hvad jeg lige synes er værd at nævne.

Mbappe.. ja, han fortsætter. En fin start på kampen, men bliver mere og mere ringe som den skrider frem og kroner så indsatsen med at brænde en friløber. Det var ikke engang tæt på et mål. Han fik da sin tap-in. 

Vini med en egentlig frustrerende kamp, men er alligevel hovedmanden bag en håndfuld nøglesituationer offensivt. 

Güler viser igen at han sagtens kan bidrage til det her hold, men mon ikke Ancelotti stadig mener det samme om ham. Cama med en fejlfri kamp fra 6'eren. Ceballos lidt usynlig, men det jo både godt og skidt. 

Asencio klarer sin opgave, ligeså gøre alt-mulig-manden Valverde. Fran Garcia viser han er klart bedre til sådan kamp her end Mendy. Spørgsmålet med de 3 er om de også kan gøre det i en kamp, hvor de bliver udfordret mere - f.eks. imod Liverpool snart. Håber de alle 3 får chancen igen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum