Truppen imod Liverpool, Champions League, 5. spillerunde
Carlo Ancelotti har udtaget den...
Carlo Ancelotti har udtaget den trup, der skal en tur til Liverpool for at forsøge at få noget med hjem fra Anfield.
Tidligere på dagen blev man ramt af noget af et chok i Madrid, da Vini Jr. blev meldt ude med en skade. Han slutter sig dermed til David Alaba, Éder Militão, Carvajal, Tchouaméni og Rodrygo. Lucas Vázquez er dog igen med i truppen. Gonzalo García er ligeledes indlemmet.
Målmænd: Courtois, Lunin, Fran González.
Forsvar: Lucas Vázquez, Vallejo, Fran García, Rüdiger, Mendy, Asencio.
Midtbane: Bellingham, Camavinga, Valverde, Modrić, Arda Güler and Ceballos.
Angreb: Mbappé, Endrick, Brahim and Gonzalo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og saa skift Ceballos ud med Modric og Brahim istedet for Vini (pga skade) og spil med en flad 5-mands midtbane uden bold (Cama, Luka, Belli, Guler, Brahim), og saa lad Mbappe glide over mod venstre og lad Brahim/Guler skabe bredden i hojre og faa Bellingham i feltet naar man har bolden.
Lad os proeve noget nyt istedet for bare at forsoege at koere en uafgjort hjem med Vazquez on Mendy paa backerne og Guler som Front angriber! Kom Nu Lidt Ancelotti!!!
Donde está la biblioteca?
- madrid2000
- Platin bruger
Liverpool – uanset gnidninger pga. vores seneste møder – er en rigtig fodboldklub med solid tradition og bedrifter, der gennemtvinger respekt. En kamp mellem Real Madrid og Liverpool føles bare så rigtigt på alle ledder og kanter.
I øvrigt viser Liverpools supersæson hidtil atter en gang, at man ikke kan bedømme en trups kvalitet før efter 10-15 officielle kampe. Og ganske sjov at have en fuldblods nederlandsk træner, men med dansk klingende navn, men hvor efternavnet ”Slot” giver uheldige konnotation på engelsk. Ligesom danske skilte med ”fart” eller ”fartkontrol”. ;-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Er Real Madrid et bedre hold uden Militao (som efter min mening er vores bedste CB)?
Spørgsmålet kan bag fire i stor stil, hvis vi taber i dag, men det havde også været let at komme på bagkant efter en stærk kamp af Asencio og Rüdiger.
Jeg håber i øvrigt jeg tager fejl, men synes det et reelt spørgsmål at stille.
God kamp!! Er egentligt super glad for Liverpool og som der bliver sagt er det en klub som Bayern, Real Madrid osv., altså en rigtig fodboldklub efter min mening. Nogle gange bliver de selvfølgelig for selvhøjtidelige når det går godt, men så det fint vi kan få dem ned igen 😊
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Mbappe ligner en Segunda-spiller