Truppen imod Liverpool, Champions League, 5. spillerunde

1 uge 2 timer siden #1 af Nicklas

Carlo Ancelotti har udtaget den...

Carlo Ancelotti har udtaget den trup, der skal en tur til Liverpool for at forsøge at få noget med hjem fra Anfield.

Tidligere på dagen blev man ramt af noget af et chok i Madrid, da Vini Jr. blev meldt ude med en skade. Han slutter sig dermed til David Alaba, Éder Militão, Carvajal, Tchouaméni og Rodrygo. Lucas Vázquez er dog igen med i truppen. Gonzalo García er ligeledes indlemmet.

Målmænd: Courtois, Lunin, Fran González.

Forsvar: Lucas Vázquez, Vallejo, Fran García, Rüdiger, Mendy, Asencio.

Midtbane: Bellingham, Camavinga, Valverde, Modrić, Arda Güler and Ceballos.

Angreb: Mbappé, Endrick, Brahim and Gonzalo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 3 timer siden #2 af DeLaRed
Haaber sku lidt paa samme bagkaede som i weekenden. Lucas Vazquez er ikke en opgradering til Fede hverken defensivt eller offensivt, og Mendy har vel nok spillet sin dårligste season indtil videre, så selvom Fran måske er lidt for "let" i defensiven mod et hold som Liverpool, saa faar vi i det mindste en spiller der kan være med i opspillet og uden Vini der fast ligger paa kanten, kan en offensiv back blive interessant.

Og saa skift Ceballos ud med Modric og Brahim istedet for Vini (pga skade) og spil med en flad 5-mands midtbane uden bold (Cama, Luka, Belli, Guler, Brahim), og saa lad Mbappe glide over mod venstre og lad Brahim/Guler skabe bredden i hojre og faa Bellingham i feltet naar man har bolden.

Lad os proeve noget nyt istedet for bare at forsoege at koere en uafgjort hjem med Vazquez on Mendy paa backerne og Guler som Front angriber! Kom Nu Lidt Ancelotti!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

5 dage 46 minutter siden #3 af madrid2000
​Lad os håbe Liverpool prioritere, at satse på City og PL. Vinder de over City på Lørdag, så er PL 50% sikret for dem. Det vil være en kæmpe sejr. At bruge kræfter mod Real er det ikke værd. De er også næsten sikret top 8 allerede, og er 100% videre i CL.

4 dage 23 timer siden #4 af Kasillas
Efter en arbejdsdag efterfulgt af træning og sauna, er der næsten intet så godt som at sidde på sofaen med kæresten og se en vaskeægte CL-kamp mellem to europæiske storklubber med sjæl. Livet er bare skønt. Og det selv hvis vi skulle tabe.

Liverpool – uanset gnidninger pga. vores seneste møder – er en rigtig fodboldklub med solid tradition og bedrifter, der gennemtvinger respekt. En kamp mellem Real Madrid og Liverpool føles bare så rigtigt på alle ledder og kanter.

I øvrigt viser Liverpools supersæson hidtil atter en gang, at man ikke kan bedømme en trups kvalitet før efter 10-15 officielle kampe. Og ganske sjov at have en fuldblods nederlandsk træner, men med dansk klingende navn, men hvor efternavnet ”Slot” giver uheldige konnotation på engelsk. Ligesom danske skilte med ”fart” eller ”fartkontrol”. ;-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 4 dage 23 timer siden ved Kasillas.

4 dage 20 timer siden #5 af Figo-10
Jeg kommer med et bold statement bygget på sidste sæson og de sendte kampe.

Er Real Madrid et bedre hold uden Militao (som efter min mening er vores bedste CB)?

Spørgsmålet kan bag fire i stor stil, hvis vi taber i dag, men det havde også været let at komme på bagkant efter en stærk kamp af Asencio og Rüdiger.

Jeg håber i øvrigt jeg tager fejl, men synes det et reelt spørgsmål at stille.

God kamp!! Er egentligt super glad for Liverpool og som der bliver sagt er det en klub som Bayern, Real Madrid osv., altså en rigtig fodboldklub efter min mening. Nogle gange bliver de selvfølgelig for selvhøjtidelige når det går godt, men så det fint vi kan få dem ned igen 😊

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Sidste redigering: 4 dage 20 timer siden ved Figo-10.

4 dage 20 timer siden #6 af mohbar
​kom såååå GULER og BRAHIM!

4 dage 20 timer siden #7 af mohbar
​mbappe med et dumt dumt boldtab. Tak Acensio!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 dage 20 timer siden #8 af Madridista02
Mbazard er tilbage

Jeg savner Pepe :(

4 dage 20 timer siden #9 af Hamid8210
Mbappen virker alvorlig tung i sit spil -
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

4 dage 20 timer siden #10 af Hamid8210
Det satme dumt det der

4 dage 20 timer siden #11 af longwind
Langt ude at Asencio skal have en advarsel for det der.

Mbappe ligner en Segunda-spiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 dage 20 timer siden #12 af mohbar
​acensio bliver vores næste Ramos! 

Leveret af Kunena Forum