Truppen imod Liverpool, Champions League, 5. spillerunde
Acensio bliver et BÆST!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
du har fuldstændig ret. Bliver total ydmyget i en løbeduel der...Dragam post=180421 skrev: Synes det vildeste er, at der er nogen som vitterligt har ment, at mbappe er ligeså god som tidligere tiders store spillere... han har kunnet løbe meget hurtigt, and that's about it - og det kan han øjensyneligt heller ikke længere.
Ærgerligt
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Han ligner Rommedahl uden selvtillid. Ikke en fed kombi.longwind post=180423 skrev: Kæft han er hurtig Mbappe. Kan han ikke snart blive god igen?
Jeg savner Pepe :(
Brahim skal squ heller ikke som 9er, det er jo totalt tåbeligt... carlo skulle have lagt brahim på højre, güler som 10er, og Bellingham som 9er...longwind post=180427 skrev: Brahim har altså også gjort nul og niks, trods alt
mindst to gange skulle han have fået bolden af en vis herre som så har mistet den istedet..longwind post=180427 skrev: Brahim har altså også gjort nul og niks, trods alt