Fabrizio Romano: Real Madrid forbereder ny Asencio-kontrakt

1 dag 13 timer siden #1 af Nicklas
Raúl Asencio er noget overraskende...

Raúl Asencio er noget overraskende blevet et af tidens helt store samtaleemner i Real Madrid. Inden sæsonen havde de færreste regnet med at se ham få spilletid på førsteholdet, men skader til alle og enhver har betydet, at han nu har spillet fire kampe. 

Og det har han gjort så godt, at klubben nu vil tilbyde ham en ny og forbedret kontrakt. 

Ifølge Fabrizio Romano vil klubben tilbyde den 21-årige spanier en lønforhøjelse ift. den kontrakt han har nu, som udløber i 2026. 

Flere spanske medier meldte det samme ud for et par uger siden, så mon ikke der snart sker noget på det punkt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 dag 12 timer siden #2 af Kiwes
Asencio har været fantastisk i de få kampe han har spillet. Jeg har virkelig været imponeret. Tænker han må været fast mand i denne sæson forudsat at han holder niveau. Det her er vel også et meget godt bevis på, at vi trods alt har talenter i egne rækker der har kvalitet nok til at begå sig på førsteholdet. Synd at vi ikke kigger den vej noget mere.

1 dag 11 timer siden #3 af Modric91
​fuldstændig. Jeg kan godt lide hans pasningsspil og rolighed. God hurtighed også. Ja han var tæt på at lave selvmål mod Liverpool men ellers ikke de store fejl. 

1 dag 10 timer siden #4 af Lars1991

Kiwes post=180629 skrev: Asencio har været fantastisk i de få kampe han har spillet. Jeg har virkelig været imponeret. Tænker han må været fast mand i denne sæson forudsat at han holder niveau. Det her er vel også et meget godt bevis på, at vi trods alt har talenter i egne rækker der har kvalitet nok til at begå sig på førsteholdet. Synd at vi ikke kigger den vej noget mere.

Det vilde er at han ikke engang er en af de store talenter. Uden selv at have set Castilla spille, har jeg endda set at han fået en del kritik for sine præstationer dernede. Bare de sidste par år har vi haft langt større CB talenter, især Mario Gila og Rafa Marin, men også Alvaro Carillo og Victor Chust var mere lovende. Det jo ikke ensbetydende med at de har kunne slå igennem også, til tider er det meget uforudsigeligt hvem der egentlig har niveauet til toppen og hvem der ikke har.

Meeeeen pilen peger da lidt indad efterhånden, især på pladser hvor vi tydeligvist mangler spillere. Forstod heller aldrig hvorfor vi ikke gav Miguel Gutierrez flere chancer, synes han så meget lovende ud da vi gav ham chancen, og har jo også vist sin kvalitet siden på Girona. Nico Paz og Sergio Arribas er også lysende talenter man ikke gav særlig meget tillid. En enkelt svag præstation og så er de væk.
Sidste redigering: 1 dag 10 timer siden ved Lars1991.

1 dag 10 timer siden #5 af Modric91
​Det er sjældent man får mere end 1 chance i real hvis man er fra Castilla medmindre man er købt dyrt. Kan sagtens huske at Ramos ikke var særlig god i de første par kampe men man gav kassen for ham dengang.

Jeg vil så også sige at det er nemmere at bide sig fast som ikke-angriber end angriber... Morata scorede ikke nok, derfor fik sparket. Der er mere elastik at give af hvis man ikke er angriber.

Den lange assist fra Asencio var noget alle så og blev husket i kampen. derfor fik han fler kampe. Jeg er ikke sikker på at han ville være valgt igen hvis han ikke lavede den. 

22 timer 6 minutter siden #6 af Matamoro
Er der nogen som ved om Manuel Angel fra Castilla er skadet? Han er nok det største midtbanetalent som klubben har haft i lang tid.
Sidste redigering: 22 timer 6 minutter siden ved Matamoro.

18 timer 14 minutter siden #7 af Hamid8210
Asencio virker som en ægte chef type dernede!

11 timer 50 minutter siden #8 af Fondo_Sur

Lars1991 post=180632 skrev:

Kiwes post=180629 skrev: Asencio har været fantastisk i de få kampe han har spillet. Jeg har virkelig været imponeret. Tænker han må været fast mand i denne sæson forudsat at han holder niveau. Det her er vel også et meget godt bevis på, at vi trods alt har talenter i egne rækker der har kvalitet nok til at begå sig på førsteholdet. Synd at vi ikke kigger den vej noget mere.

Det vilde er at han ikke engang er en af de store talenter. Uden selv at have set Castilla spille, har jeg endda set at han fået en del kritik for sine præstationer dernede. Bare de sidste par år har vi haft langt større CB talenter, især Mario Gila og Rafa Marin, men også Alvaro Carillo og Victor Chust var mere lovende. Det jo ikke ensbetydende med at de har kunne slå igennem også, til tider er det meget uforudsigeligt hvem der egentlig har niveauet til toppen og hvem der ikke har.

Meeeeen pilen peger da lidt indad efterhånden, især på pladser hvor vi tydeligvist mangler spillere. Forstod heller aldrig hvorfor vi ikke gav Miguel Gutierrez flere chancer, synes han så meget lovende ud da vi gav ham chancen, og har jo også vist sin kvalitet siden på Girona. Nico Paz og Sergio Arribas er også lysende talenter man ikke gav særlig meget tillid. En enkelt svag præstation og så er de væk.

Man har selvfølgelig de højeste forventninger til de største profiler i ungdomsholdene + Castilla, men det er jo ikke nødvendigvis dem, der bliver bedst i seniorfodbold. 

En chef som Marin var helt central for Castilla, men er ikke sikker på, at han kan begå sig teknisk for Real Madrids bedste hold. 

Arribas var den største profil på sit Castilla hold, en vild teknik, men han har slet ikke haft fysikken og hurtigheden til at slå igennem indtil videre. 

Angående Asencio virker han både til at have fysikken og teknikken (og hovedet) i orden. Lige den slags spiller der mangler inde centralt i forsvaret.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

11 timer 14 minutter siden #9 af Lars1991

Fondo_Sur post=180640 skrev:

Lars1991 post=180632 skrev:

Man har selvfølgelig de højeste forventninger til de største profiler i ungdomsholdene + Castilla, men det er jo ikke nødvendigvis dem, der bliver bedst i seniorfodbold. 

En chef som Marin var helt central for Castilla, men er ikke sikker på, at han kan begå sig teknisk for Real Madrids bedste hold. 

Arribas var den største profil på sit Castilla hold, en vild teknik, men han har slet ikke haft fysikken og hurtigheden til at slå igennem indtil videre. 

Angående Asencio virker han både til at have fysikken og teknikken (og hovedet) i orden. Lige den slags spiller der mangler inde centralt i forsvaret.

Jeg er enig i at man aldrig kan vide hvem der slår igennem, og det kan være ingen af dem jeg nævnte ville have kunne det. Men pointen er at de ikke har fået chancen.

Marin var ikke kun en chef for Castilla, men også for Alaves i La Liga. Så god at Napoli valgte at købe ham - der har han slet ikke slået til endnu, men det er da lidt mærkelig at en sådan en spiller ikke engang får chancen når vi allerede har ham i stalden, især når vi nu mangler en centerforsvar.

Arribas synes jeg nu har vist at man ikke behøver farten - han endte altså med 9 mål og 4 assists i 34 kampe, som offensiv midt for et Almeria hold, der præsterede nærmest historisk dårligt i La Liga (3 sejre i 38 kampe...). Og det gjorde han som en La Liga rookie.

Nico Paz gør det også godt for et bundhold i Serie A. Man skal ikke undervurdere, hvor svært det kan være at præstere som offensiv spiller for en klub der taber de fleste kampe, især når man kommer til som en ny, ung spiller. Men måde Paz og Arribas har gjort det. Jeg er med på at lige præcis den plads er en der er rigtig meget kamp om i Real Madrid, men det stadig ærgerligt.

Ja, jeg ved ikke... man havde nok heller ikke kalkuleret med alle de her skader, men lige nu står man da og tænker at man sagtens kunne bruge alle de her spillere i truppen. Det jo også nogen man ikke havde behøvet at give transfersum for og som har en lav løn.

Men klubben, inklusiv og måske især Ancelotti, er ikke rigtig sat op til at give de her spillere en reel chance. Man lejer og sælger dem med tilbagekøbsklasul, og engang imellem henter man dem så tilbage... men som regel for at sælge dem for et større beløb haha. Den seneste man har brugt på den måde er vel Carvajal for 11 år siden?

Men altså, lad os da bare være glad for at Ancelotti nu er blevet tvunget til at bruge en Castilla spiller og at det indtil videre er gået helt eminent.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 timer 32 minutter siden #10 af Fondo_Sur
Ja, der burde helt klart være flere, der får chancen. Men det er selvfølgelig problematisk, når man allerede har verdensstjerner på nogle positioner, som man jo har i Real Madrid på nærmest alle positioner. Man burde derfor ændre transferstrategien, så man tænkte nogle unge talenter fra Castilla mere direkte ind i fremtiden - såfremt man selvfølgelig ser lyset i nogle få spillere, hvilket der burde gøres noget mere! Ellers skal der helt sikkert holdes snor i dem, der er taget afsted får at få noget mere erfaring. Det giver noget til holdet, når man har spillere fra “egen avl”. Nico Paz skal fx da bare hentes hjem - han bliver en stor spiller.
Sidste redigering: 9 timer 20 minutter siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum