Ferland Mendy færdig for i år
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ferland Mendy måtte forlade kampen mod Girona ti minutter før tid og han meldes nu ude resten af året.
Den franske venstreback har pådraget sig en muskelskade, som forventes at holde ham ude i tre-fire uger.
Dermed går han glip af årets sidste CL-kamp ude mod Atalanta og Intercontinental Cup-finalen, mens det i den hjemlige turnering bliver uden Mendy mod klubber som Rayo Vallecano, Sevilla og Valencia.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pånær sidste sæson, hvor han var fantastisk, og iflg. Transfermarkt kun skadet i 6 kampe i alt.Matamoro post=180850 skrev: Sælg Fætter glasben. Han er konstant skadet
Men ja, besynderlig sløj sæson fra ham indtil nu.
Men blev han forlænget for nylig eller ej?
Går man efter Davies eller Miguel, giver det i hvert fald mere mening at beholde Mendy end Fran.
Sælg Mbappe, Tchou og Mendy... Har du fået en dårligt steak tatar engang eller bare dårlige bardomsminder fra Franking siden du har sådan en hetz kørende mod vores franske spillere? Der er ved at danne sig et mønster i dine post.Matamoro post=180850 skrev: Sælg Fætter glasben. Han er konstant skadet
Heldigvis for os, så lytter Perez og klubben ikke til dine gode råd.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Det kunne også bare være, at det er de 3 spillere som skuffer mest / har været dårligst...Figo-10 post=180855 skrev:
Sælg Mbappe, Tchou og Mendy... Har du fået en dårligt steak tatar engang eller bare dårlige bardomsminder fra Franking siden du har sådan en hetz kørende mod vores franske spillere? Der er ved at danne sig et mønster i dine post.Matamoro post=180850 skrev: Sælg Fætter glasben. Han er konstant skadet
Heldigvis for os, så lytter Perez og klubben ikke til dine gode råd.