Optakt: Real Madrid - Celta, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har kvalitet på bænken Arda og Endrick og jo mere spilletid de får jo mere vil de udfolde sig.
blev faktisk lidt glad for at den gik i forænget netop fordi de så kunne få lidt mere spilletid.
- 9eren
- Gæst
-
Det går sgu godt med de vurderinger
- 9eren
- Gæst
-
Ardas hjørne er gode!
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Han var i øvrigt glimrende i dag. God periode han er inde i. Endelig har vi også Mbappe i form. Det pynter virkelig.
Vi brugte unødigt mange kræfter her til aften. Jeg er ret bekymret for Tchouameni og hans massive formdyk. Heldigvis fik vi noget passion og vilje fra ham i dag selvom det var en svingende omgang.
Endrick med flere sløje aktioner men han er købt for at banke bolden i mål. Vi skal bare sætte ham i de gode positioner og så skal det sigtekorn nok klare resten.
Godt vi fik kriget den hjem!
- 9eren
- Gæst
-
Tchouameni var stort set den bedste i dag. Han havde rigtig god indstilling. Han skal ligge på midtbanen fremadrettet. Asencio var lige lidt for aggressiv ved straffet.NachoFernández post=181873 skrev: Det gik sgu galt da Ceballos forlod banen :)
Han var i øvrigt glimrende i dag. God periode han er inde i. Endelig har vi også Mbappe i form. Det pynter virkelig.
Vi brugte unødigt mange kræfter her til aften. Jeg er ret bekymret for Tchouameni og hans massive formdyk. Heldigvis fik vi noget passion og vilje fra ham i dag selvom det var en svingende omgang.
Endrick med flere sløje aktioner men han er købt for at banke bolden i mål. Vi skal bare sætte ham i de gode positioner og så skal det sigtekorn nok klare resten.
Godt vi fik kriget den hjem!
- 9eren
- Gæst
-
Lige over!9eren post=181866 skrev: Jeg tvivler meget på din bedømmelse af spillere generelt. Og så kommer han ind på et tidspunkt hvor det er Celta der har momentum. Du bliver nødt til at lære at læse en fodboldkamp
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
det er bare lidt omsonst at snakke om manglende placerings evne når han står rigtigt to gange. Og så tvivler jeg på du har set ham i PalmeirasDeLaRed post=181877 skrev:
Lige over!9eren post=181866 skrev: Jeg tvivler meget på din bedømmelse af spillere generelt. Og så kommer han ind på et tidspunkt hvor det er Celta der har momentum. Du bliver nødt til at lære at læse en fodboldkamp