Truppen mod RB Salzburg, Champions League, 7. spillerunde

1 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Carlo Ancelotti har udtaget truppen til morgendagens Champions League-kamp mod...

Carlo Ancelotti har udtaget truppen til morgendagens Champions League-kamp mod RB Salzburg.

Her må man se bort fra karantæneramte Lucas Vázquez, men til gengæld er Tchouaméni tilbage i truppen igen. Det samme er Vallejo og så er der blevet plads til Jacobo Ramón også.

Truppen mod RB Salzburg:
Målmænd: Courtois, Lunin, Fran González.
Forsvar: Jacobo Ramón, Rüdiger, Asencio, Alaba, Vallejo, Fran García, Mendy.
Midtbane: Tchouaméni, Modric, Ceballos, Fede Valverde, Bellingham, Chema, Arda Güler.
Angreb: Vinícius, Mbappé, Rodrygo, Endrick, Brahim.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af Madrid777
Lucas V i karantæne. Hvem tror i får HB'en? Valverde, Asencio, Aguado eller en helt fjerde? Jeg synes under alle omstændigheder, at det bliver interessant at få prøvet en anden spiller end Lucas V på back-positionen over 90 minutter. En virkelig stærk præstation kunne måske, hvis man var heldig puste til idéen i Ancelotti om lidt konkurrence derude til Lucas, som fast starter hver gang.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Madrid777.

1 år 6 måneder siden #3 af NickyMad
Medmindre Asencio starter som CB, kunne det være fint at se ham derude, der skal eksperimenteres lidt. Jeg synes ikke vi får noget ud af spille Valverde som HB, vi ved allerede hvad han kan.

1 år 6 måneder siden #4 af Lars1991
​Jeg ville være meget imod Asencio som back. Han har kun lige fået chancen og gjort det godt som CB, vi skal ikke allerede til at rykke rundt på ham og slet ikke ud i en svagere position, hvor hans potentiale nok også ville være en del lavere. Jeg tror simpelthen det kan komme til at hæmme hans udvikling og ødelægge hans momentum. Der må være andre muligheder! I de store kampe tænker jeg helt klart Valverde, men i en kamp som i morgen kunne man jo godt prøve et af vores talenter. Alternativt lad Fran eller Mendy spille den. Hellere det end Asencio. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

1 år 6 måneder siden #5 af NickyMad
Enig, hvis Carlo har fået en eller anden åbenbaring, og Asencio kommer til at få mere spilletid. Nu var det også kun med antagelse om han bare ryger på bænken igen.

Nu er talenterne jo ikke udtaget. Jeg synes bare kampen skal bruges til at få testet noget af, som kan blive relevant hvis Lucas's form fortsætter
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved NickyMad.

1 år 6 måneder siden #6 af Lars1991
​Ja, havde misset at Aguado ikke er udtaget, men man har taget Ramon med... mærkeligt. Så vidt jeg ved er Ramon også CB nemlig.. det er han i hvert i FM, hvor jeg både har haft i mine Deportivo og Frem BK saves :D

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #7 af 9eren

Lars1991 post=182067 skrev: ​Ja, havde misset at Aguado ikke er udtaget, men man har taget Ramon med... mærkeligt. Så vidt jeg ved er Ramon også CB nemlig.. det er han i hvert i FM, hvor jeg både har haft i mine Deportivo og Frem BK saves :D

​Jacobo har også en snært af HB over sig.

1 år 6 måneder siden #8 af NachoFernández
​Det må næsten blive Valverde men det er også fint som situationen er nu. Tænkte kort om han kunne finde på at smide Alaba ind fra start og skubbe Asencio derud?  Men så er det nok Tchouameni i stedet ved siden af Rudiger.

Jeg går med Valverde. Så skal vi ikke bekymre os om det store

Leveret af Kunena Forum