Optakt: Real Madrid - RB Salzburg, Champions League, 7. spillerunde

1 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Der er kun sejr som mulighed, når Real Madrid i...

Der er kun sejr som mulighed, når Real Madrid i aften tager imod RB Salzburg hjemme på Estadio Santiago Bernabéu.

Real Madrid har endnu ikke spillet en god kamp i Champions League og derfor ligger man nu til at skulle ud i to play off-kampe for at komme videre i turneringen, men først skal man lige have overstået de to resterende kampe i gruppespillet og den første er altså mod et unge RB Salzburg-mandskab, som ikke har spillet officielle kampe siden den 14. december på grund af vinterpause i den østrigske Bundesliga.

Til gengæld har man spillet to træningskampe mod Bayern München (0-6) og mod FC Midtjylland (2-3) og holdet har da også haft store problemer i Champions League, hvor man kun har vundet en enkelt kamp og de to seneste opgør mod Leverkusen og Paris SG er endt med en målscore på 0-8.

RB Salzburg lever af videresalg og det ses af spillertruppen, som har en gennemsnitsalder på under 22 år, hvilket selvsagt betyder at det ikke er spillere, som er vant til at spille på den helt store scene og derfor må man også forvente en svær aften for dem mod et hold, som dels skal vinde og som dels har scoret 37 mål i de seneste 11 kampe.

Bortset fra 2-5-blamagen til Barcelona er Real Madrid et hold i klar fremgang og flere spillere er for alvor ved at vågne op til dåd og det gælder især Mbappé, som er ved at have spillet sig ind på holdet og han har brug for en god kamp i Champions League, hvor de foreløbige 25 afslutninger kun har resulteret i to mål.

Real Madrid må til aftenens kamp undvære karantæneramte Lucas Vázquez, men det ventes at Fede Valverde får lov til at tage en tørn som højre back, men han vil givetvis få rig mulighed til at gå med frem og understøtte Real Madrids offensiv.

Der er således masser af grunde til at sætte sig til rette, når TV3 Sport blænder op for kampen kl. 21.

Real Madrids forventede hold: Courtois, Fede Valverde, Asencio, Rüdiger, Fran García, Tchouaméni, Ceballos, Bellingham, Rodrygo, Vinícius, Mbappé.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af Matamoro
Jeg kan godt lide dagens opstilling på midtbanen med Modric, Ceballos og Bellingham. Vi kommer nok til at se Bellingham i en mere Zidane-agtig tilbagetrukket position. Det kunne godt blive hans rolle i de store opgør. Valverde på højreback i de store kampe er også en god ide. Så mangler vi bare Camavinga som venstreback Jeg tror faktisk vi kan få et rigtigt godt opspil uden boldmongolerne Mendy og Tchouameni.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved Matamoro.

1 år 6 måneder siden #3 af Madrid777
Øv at vi skal se Mendy på backen. Havde godt nok håbet på at Fran kunne få lov til at bygge videre på den opadgående formkurve som han er inde i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 6 måneder siden #4 af DeLaRed
Og så skal dødens 3-mands angreb (Bermuda Trianglen) virkelig være skarpe idag, har indtil videre imo været et fejlslået Project, Brahim er det gyldne bindeled der mangler!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 6 måneder siden #5 af DeLaRed
Dejligt at se Vini nede og forsvare, ser vi alt for lidt, men generelt er det positivt for hans spil når han deltager på egen banehalvdel!

Donde está la biblioteca?
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved DeLaRed.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 6 måneder siden #6 af Madridista02
Er der nogen der har et stream? Har spurgt før, men har glemt hvad det hed...

Jeg savner Pepe :(

1 år 6 måneder siden #7 af Dragam
Det irriterer mig grænseløst at se på mendy, og hans komplet manglende boldkunstskaber... hvis han absolut skal være på venstreback, så bliv i forsvaret, og lad vær med at gå frem og ødelæg opspillet for de andre !

1 år 6 måneder siden #8 af Hamid8210
Damn det total overkill med Mbappe og Rodrygo og Vini på samme tid. Total ensformet spiller
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, DeLaRed

1 år 6 måneder siden #9 af Dragam

Hamid8210 post=182113 skrev: Damn det total overkill med Mbappe og Rodrygo og Vini på samme tid. Total ensformet spiller

​Rodrogo på venstre og brahim på højre fungerede derimod glimrende med mbappe - de har også begge noget mere blik for medspillere end vini.

1 år 6 måneder siden #10 af samuraidk
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 6 måneder siden #11 af Hamid8210
20 min på hjemmebane med den ene verdens stjerne efter den anden i offensiven og vi har produceret 0.

1 år 6 måneder siden #12 af Kiwes

Leveret af Kunena Forum