RFEF udelukker Munuera Montero for mulige forretnings-forbindelser til Atlético Madrid

1 måned 1 dag siden #1 af Administrationen
Det spanske fodboldforbund, RFEF, har valgt indtil videre at suspendere...

Det spanske fodboldforbund, RFEF, har valgt indtil videre at suspendere dommer José Luis Munuera Montero på ubestemt tid efter at det er kommet frem, at hans virksomhed, Talentus Sports, er på lønningslisten hos blandt andre Atlético Madrid. Herudover har han angiveligt også LaLiga, UEFA og RFEF blandt sine kunder, ligesom Manchester City og Paris SG tager imod hans konsulent-ydelser, som blandt andet indbefatter sportslig ledelse.

Han var den stærkt omdiskuterede dommer i Real Madrids kamp mod Osasuna i weekenden og han har i løbet af dagen haft travlt med at fjerne sine forbindelser til ovenstående på sin LinkedIn-profil.

Atlético Madrid benægter ethvert kendskab til samarbejde med Munuera Montero, men det spanske fodboldforbund har iværksat en undersøgelse af dommeren for at sikre, at han ikke er inhabil i forhold til at dømme kampe, men bliver han kendt skyldig kan han idømmes en bødestraf på op til 100.000 €, samt miste retten til at dømme kampe i fem år.

UEFA har ligeledes udelukket Munuera Montero fra europæiske kampe, mens undersøgelserne pågår.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 1 dag siden #2 af Madridista02
Sikke meget Real Madrid får sat i gang. Hvis han er uskyldig, er det godt nok meget, at sætte igang, blot for at fjerne fokus fra hvor ringe vi spiller og de ringe resultater, vi har haft siden januar. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at alt det postyr Real Madrid har lavet , er for at fjerne fokus fra nogle meget elendige præstationer på det sidste.

Jeg kan godt se, at der foregår kontroversielle hændelser i kampene, men ser man andre La Liga kampe end Real Madrids, så går der ikke lang tid før, man opdager, at det bare generelt er dommerstanden der er horribel. Og dét er et punkt der skal gøres noget ved, men alt det her med korruption og der er en agenda imod Real Madrid specifikt, tror jeg ikke på. Så skulle det nærmere være fordi, Real Madrid lægger så kraftig pres på dommerne for tiden, at dommerne vil gøre alt for at vise, at de ikke bukker under for det pres.
Real Madrid har bare tabt meget ansigt og respekt på det sidste grundet deres ynk i medierne og deres udeblivelse fra Ballon Dor som også var pinlig. 
​​​​​​

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden ved Madridista02.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 1 dag siden #3 af Siempre Madrid
​Skal vi lige starte med at blive enige om, at denne historie kommer fra de spanske medier og ikke Real Madrid?

Hvis man nu gider at sætte sig ind i sagerne, så ved man jo også godt, at balladen ikke er opstået på baggrund af de seneste tre kampe, men har kørt gennem hele sæsonen og hele sidste sæson, hvor man blev spanske mestre. Så det har ikke noget at gøre med manglende resultater.

Det handler om, at RFEF gang på gang viser sin totale inkompetence. Hvordan kan Negreiras håndlangere være øverste ansvarlige for dommerne og for VAR? Hvorfor lytter man ikke til samtlige klubbers ønske fra 2023 om at få adskilt dommerforbundet fra RFEF, samt at få en klar skillelinje mellem at være aktiv dommer på banen og så at være VAR-dommer?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, Ramos4, Redondo💖

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 1 dag siden #4 af Madridista02

Siempre Madrid post=183419 skrev: ​Skal vi lige starte med at blive enige om, at denne historie kommer fra de spanske medier og ikke Real Madrid?

Hvis man nu gider at sætte sig ind i sagerne, så ved man jo også godt, at balladen ikke er opstået på baggrund af de seneste tre kampe, men har kørt gennem hele sæsonen og hele sidste sæson, hvor man blev spanske mestre. Så det har ikke noget at gøre med manglende resultater.

Det handler om, at RFEF gang på gang viser sin totale inkompetence. Hvordan kan Negreiras håndlangere være øverste ansvarlige for dommerne og for VAR? Hvorfor lytter man ikke til samtlige klubbers ønske fra 2023 om at få adskilt dommerforbundet fra RFEF, samt at få en klar skillelinje mellem at være aktiv dommer på banen og så at være VAR-dommer?

​Det er stukket af denne sæson, grundet dårligt spil og dårlige resultater. Rmtv skaber sig hver sæson, det er der ikke noget nyt i, og det er bare flovt at være vidne til så stor en klub, skal opføre sig sådan i medierne. Ja de spanske medier beretter også om det, men det sælger også. 
Yamals udtalelse idag vedrørende om der er nogen der bliver favoriseret, er spot on. Vi kan godt blive enige om at dommerne i Spanien er elendige, , men det er de også i Premier League fx. Skal Liverpool ud og råbe korruption hver gang? Prøv at lad spillet på banen tale, i stedet for at opføre sig forkælet.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 måned 1 dag siden #5 af Ramos4

Madridista02 post=183420 skrev:

Siempre Madrid post=183419 skrev: ​Skal vi lige starte med at blive enige om, at denne historie kommer fra de spanske medier og ikke Real Madrid?

​Det er stukket af denne sæson, grundet dårligt spil og dårlige resultater. Rmtv skaber sig hver sæson, det er der ikke noget nyt i, og det er bare flovt at være vidne til så stor en klub, skal opføre sig sådan i medierne. Ja de spanske medier beretter også om det, men det sælger også. 
Yamals udtalelse idag vedrørende om der er nogen der bliver favoriseret, er spot on. Vi kan godt blive enige om at dommerne i Spanien er elendige, , men det er de også i Premier League fx. Skal Liverpool ud og råbe korruption hver gang? Prøv at lad spillet på banen tale, i stedet for at opføre sig forkælet.

​Lol. Det der er stukket af denne sæson er jo dommernes direkte had til Madrid. Mbappés nedslagtning bare for at tage ét eksempel.

Hvorfor lukker du øjnene for statistikkerne? Ja selvfølgelig kan Barca få domme imod sig, men al statistik siger at én klub bliver røvpulet mere end alle andre og det er altså os. Så må du diskutere med tallene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 måned 1 dag siden #6 af DeLaRed

Madridista02 post=183418 skrev: Sikke meget Real Madrid får sat i gang. Hvis han er uskyldig, er det godt nok meget, at sætte igang, blot for at fjerne fokus fra hvor ringe vi spiller og de ringe resultater, vi har haft siden januar. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at alt det postyr Real Madrid har lavet , er for at fjerne fokus fra nogle meget elendige præstationer på det sidste.

Jeg kan godt se, at der foregår kontroversielle hændelser i kampene, men ser man andre La Liga kampe end Real Madrids, så går der ikke lang tid før, man opdager, at det bare generelt er dommerstanden der er horribel. Og dét er et punkt der skal gøres noget ved, men alt det her med korruption og der er en agenda imod Real Madrid specifikt, tror jeg ikke på. Så skulle det nærmere være fordi, Real Madrid lægger så kraftig pres på dommerne for tiden, at dommerne vil gøre alt for at vise, at de ikke bukker under for det pres.
Real Madrid har bare tabt meget ansigt og respekt på det sidste grundet deres ynk i medierne og deres udeblivelse fra Ballon Dor som også var pinlig. 
​​​​​​

​Enig is at vi spiller daarligt...men nu siger du at det er det samme i alle andre kampe (ja dommer standarden er generelt rigtig skidt i spanien lige pt), dog viser en gennemgang af tvivlsomme kendelser at Real Madrid har faaet naesten 75% flere tvivlsomme kendelser imod sig end hhv Barca og ATM...Og hhv Barca og ATM's regnskab ifht tvivlsomme kendelser gaar stort set i nul (dvs lige mange tvivlsomme kendelser imod dem, som for dem), hvorimod Real Madrid har en 25% overvaegt i tvivlsomme kendelser der gaar imod dem...vi er saa langt inde i seasonen nu at dataen taler et meget tydligt sprog...hvorfor, vil jeg ikke goere mig klog paa...men der kan ikke herske tvivl om at Real Madrid i denne season er blevet bortdoemt betydeligt mere end deres direkte konkurrenter, og at det med garanti har kostet point, som paa sigt kan vaere forskellen mellem at vinde ligaen eller ej.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 måned 21 timer siden #7 af Lars1991

Madridista02 post=183420 skrev:

Men din sammenligning til Liverpool og Premier League viser jo også bare at du slet ikke har forstået tilstanden nede i Spanien. Det pilråddent på flere niveauer og områder.

Rubiales, Negreira, Pique og supper cuppen, racisme-kampen (og mangel på samme) og nu Montero. Og så var der også noget om at man at der ikke er en adskillelse imellem dommerforbundet og det spanske fodboldforbund, som er stikmodsat end hvordan det f.eks. er i Premier League og Bundesligaen. Og det noget klubberne har været utilfreds med længe, men der stadig intet er gjort ved. Og så er der måden man håndterer det på, hvilket tit bliver meget symbolsk, hvor man fyrer en mand, men bare forfremmer nogen af hans tætte venner. Der sker jo faktisk aldrig rigtig nogen ændringer, selv med alle de her skandaler.

Og det er bare hvad jeg lige kan huske lige nu, der er sikkert meget mere. Så tro mig, hvis de her ting skete i England, så havde man også hørt en meget skarpere tone fra klubberne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum