Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Der er i dag trukket lod til ottendedelsfinalerne i Champions League, hvor Real Madrid stod til at møde enten Leverkusen eller Atlético Madrid.
Og modstanderen bliver Atlético Madrid
Lodtrækningen blev:
Dortmund – Lille
Real Madrid – Atlético Madrid
ParisSG - Liverpool
PSV - Arsenal
Club Brügge – Aston Villa
Feyenoord - Inter
Bayern München - Leverkusen
Dortmund - Lille
Benfica - Barcelona
Hvis Real Madrid går videre, skal man møde vinderen af opgøret mellem PSV og Arsenal i kvartfinalen. Mens man i en semifinale vil komme op mod vinderen af Paris SG/Liverpool - Brügge/Aston Villa.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De flasker sig for dem i år
Hala
Men også noget sjovere hvis vi formår at skulle tage de 3 store fra PL igen på vej til finalen.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
De har også gjort næsten helt rent bord i gruppespillet, så det giver god mening, at de får en nemmere vej.zizou21 post=183534 skrev: Vanvittig nem vej Barcalona har til finalen. Hvorimod vi skal møde Athleti, Arsenal, Liverpool/PSG…..
Jeg savner Pepe :(
vildt nok. Vi er simpelhen ude i 2 lokalopgør i CL:Administrationen post=183533 skrev: Der er i dag trukket...
Der er i dag trukket lod til ottendedelsfinalerne i Champions League, hvor Real Madrid stod til at møde enten Leverkusen eller Atlético Madrid.
Og modstanderen bliver Atlético Madrid
Lodtrækningen blev:
Dortmund – Lille
Real Madrid – Atlético MadridParisSG - Liverpool
PSV - Arsenal
Club Brügge – Aston Villa
Feyenoord - Inter
Bayern München - Leverkusen
Dortmund - Lille
Benfica - Barcelona
Hvis Real Madrid går videre, skal man møde vinderen af opgøret mellem PSV og Arsenal i kvartfinalen. Mens man i en semifinale vil komme op mod vinderen af Paris SG/Liverpool - Brügge/Aston Villa.
Real Madrid og Atletico
og
PSV og Eindhoven;)
:
Madridista02 post=183536 skrev:
De har også gjort næsten helt rent bord i gruppespillet, så det giver god mening, at de får en nemmere vej.zizou21 post=183534 skrev: Vanvittig nem vej Barcalona har til finalen. Hvorimod vi skal møde Athleti, Arsenal, Liverpool/PSG…..
Det har jo bare ikke noget med det at gøre.
Det har jo slet intet med sagen at gøre. Alt gik deres vej i lodtrækningen, og jeg havde virkelig håbet, at de ville trække PSG. Det er frustrerende at se den succes, de har i år, og det bliver kun værre, når man ser, hvad der foregår med dommerne i La Liga – og nu også en ekstremt fordelagtig lodtrækning. Jeg ved godt, at Uefa(lona) ikke har snydt med lodtrækningen, men så må fodboldguderne virkelig være på deres side i stedet – og det har de på ingen måde fortjent, tværtimod. Jeg kan simpelthen ikke holde det ud, hvis de både vinder La Liga (på grund af vores ineffektivitet) og Champions League (på grund af en heldig lodtrækning) i en sæson, hvor de egentlig burde have kæmpet for bare at holde sig i top 4.Madridista02 post=183536 skrev:
Hala
Det er ikke til at holde de konspirationsteoriers ud i samtlige tråde. Og Barca vinder hverken cl eller liga i år.
Sidste år trak Barca på mirakuløs vis den der absurde turneringshalvdel i kvartfinalen, hvor de så heldigvis tabte til PSG. Og så det samme i år. Det er korrekt, at de trods alt blev 2’er i gruppespillet, men prøv lige at dyrk den her vej til finalen - det jo helt vildt. De slår Benfica. Så møder de overkommelig modstander i Dortmund. Og så nok et Bayern hold, der også har været ringe. I den anden halvdel har man så Real, Liverpool, PSG og Arsenal! Men altså - mon ikke vi tager den.
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(