Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
3 uger 5 dage siden #13
af Lars1991
At trække Roma og Napoli i ottenededels-finalen er da ikke heldigt? Top4 hold fra en af de bedste ligaer i verdenen.
I 17 mødte vi Napoli, Bayern, Atletico og Juventus. Da er da en umådelig svær vej.
I 16 var vi heldige med Wolfsburg i kvart-finalen (selvom vi var tæt på at ryge ud lol), men det er da også den eneste decideret heldig lodtrækning de to år. Derudover mødte vi Roma, City og Atletico.
Så tænker du nok på 2014 da vi trak Schalke i ottendedels-finalen. Jo det var ikke en af de sværeste, men igen.. det også ottendedels-finalen, der er som regel ret god mulighed for at trække en god modstander. Så mødte vi Dortmund (da de var elite, var i finalen året før), Bayern og Atletico.
Da vi vandt i 2018: PSG - Juventus - Bayern - Liverpool
2022: PSG - Chelsea - City - Liverpool
2024: Leipzig - City - Bayern - Dortmund
Jeg tænker ikke vi har været heldige, i hvert fald ikke når vi har vundet. Men det vidner måske godt for i år så :)
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
-#7- post=183543 skrev: Jeg vil gerne medgive at vi ikke har været begunstiget af lodtræknings-held de seneste par år, men da vi vandt i ‘16 og ‘17 mødte vi altså også nogle bløde europæiske mellemvare klubber som Roma, Napoli, Wolfsburg og Schalke 04 undervejs i knockout-fasen. Og en finale sidste år mod Dortmund var vist også til at overkomme på papiret, i forhold til så mange andre klubber.
At trække Roma og Napoli i ottenededels-finalen er da ikke heldigt? Top4 hold fra en af de bedste ligaer i verdenen.
I 17 mødte vi Napoli, Bayern, Atletico og Juventus. Da er da en umådelig svær vej.
I 16 var vi heldige med Wolfsburg i kvart-finalen (selvom vi var tæt på at ryge ud lol), men det er da også den eneste decideret heldig lodtrækning de to år. Derudover mødte vi Roma, City og Atletico.
Så tænker du nok på 2014 da vi trak Schalke i ottendedels-finalen. Jo det var ikke en af de sværeste, men igen.. det også ottendedels-finalen, der er som regel ret god mulighed for at trække en god modstander. Så mødte vi Dortmund (da de var elite, var i finalen året før), Bayern og Atletico.
Da vi vandt i 2018: PSG - Juventus - Bayern - Liverpool
2022: PSG - Chelsea - City - Liverpool
2024: Leipzig - City - Bayern - Dortmund
Jeg tænker ikke vi har været heldige, i hvert fald ikke når vi har vundet. Men det vidner måske godt for i år så :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
3 uger 5 dage siden #14
af -#7-
DC19
Besvaret af -#7- på emne Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
Jeg har heller ikke påstået at vi har haft en decideret nem vej til finalerne, jeg siger bare at vi også har haft "fornøjelsen" af modstandere i samme klasse som Benfica og Dortmund/Lille undervejs. Barcelona kan jo nemt rende ind i Bayern/Inter og os eller f.eks. Liverpool i en eventuel finale i år. Det er altså heller ikke en nem vej til titlen hvis det bliver sådan. Jeg ved sgu ikke rigtigt, det her med at gå så meget op i hvem rivalen trækker er lidt noget jeg forbinder med hvordan Barcelona-fans opfører sig, det er lidt noget tuderi i min verden.
Og så ender det sikkert med at Benfica slår dem ud...
Og så ender det sikkert med at Benfica slår dem ud...
DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02
3 uger 5 dage siden #15
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
Nu er det jo en nyhed om lodtrækningen, så tænker jeg det er det mest oplagte at reagere på om man er heldig og uheldig. I denne lodtrækning er der en side, der er klart mere svær end den anden, det kan der jo ikke være to meninger om. Vi er i den svære, og når man så kigger over i den nemme side ser vi vores største rival. Det er jo 100% de to ting man ligger mærke til som Real Madrid fan. Det kan jeg ikke se noget mærkeligt i.
Så kan man så huske tilbage på hvordan det har været før i tiden, og der kan man måske godt have lidt selektiv hukommelse. Men da jeg lige kiggede tilbage er fakta jo at de gange vi vandt turneringen (for nogenlunde nyligt), har vi haft en mere svær vej end den Barcelonas er lige pt. Men så er de jo også de gange vi ikke vandt, der kan vi jo godt have haft en "let" vej til finalen, og så bare røget ud alligevel. Det kan jeg ikke lige huske, og har ikke siddet og tjekket hvert år.
Så kan man så huske tilbage på hvordan det har været før i tiden, og der kan man måske godt have lidt selektiv hukommelse. Men da jeg lige kiggede tilbage er fakta jo at de gange vi vandt turneringen (for nogenlunde nyligt), har vi haft en mere svær vej end den Barcelonas er lige pt. Men så er de jo også de gange vi ikke vandt, der kan vi jo godt have haft en "let" vej til finalen, og så bare røget ud alligevel. Det kan jeg ikke lige huske, og har ikke siddet og tjekket hvert år.
3 uger 5 dage siden #16
af Vinícius
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne Real Madrid skal møde Atlético Madrid i CL
I det mindste er man ikke Atletico, der har trukket os i CL og Barca i Copaen...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.