Spansk presse: Asencio har afvist Real Madrids kontraktudspil

2 uger 6 dage siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse har Raúl Asencio afvist det første kontraktudspil...

Ifølge spansk presse har Raúl Asencio afvist det første kontraktudspil fra Real Madrid, men forhandlingerne er på ingen måde brudt sammen.

Det står klart, at Real Madrid meget gerne vil forlænge kontrakten med det unge stjernefrø og udstyre ham med en frikøbs-klausul, som gør det langt sværere for andre klubber at blive i stand til at indlede forhandlinger med ham.

Og der skal da også allerede nu være adskillige europæiske klubber, som har forhørt sig om muligheden for at hente Asencio, men målet er naturligvis at han skal blive i den spanske hovedstad i mange år endnu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 5 dage siden #2 af Siempre Madrid
På Facebook går snakken og vi vendte det også i denne uges podcast, men nu vil vi gerne høre jeres mening. Hvordan stiller I jer i forhold til en ny kontrakt med Asencio, når han er anklaget for at have videre-distribueret en sex-video med en 16-årig pige?

Sagen kort: Han er på ferie på Gran Canaria med tre andre nu tidligere Real Madrid-talenter. Her får de kontakt til en 16-årig pige, som indvilger i at have sex med en af de tre andre og hun indvilger også i, at det må optages. Men hun indvilger ikke i, at det må videresendes. Og det gør spillerne, inklusive Asencio, på whatsapp, ifølge anklagen.

Det er det eneste, Asencio er anklaget for i sagen. Han har ikke dyrket sex med pigen og han har ikke optaget videoen. "Kun" videresendt den til andre.

Hvad er jeres dom over ham?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 5 dage siden #3 af Madridista02

Siempre Madrid post=183672 skrev: På Facebook går snakken og vi vendte det også i denne uges podcast, men nu vil vi gerne høre jeres mening. Hvordan stiller I jer i forhold til en ny kontrakt med Asencio, når han er anklaget for at have videre-distribueret en sex-video med en 16-årig pige?

Sagen kort: Han er på ferie på Gran Canaria med tre andre nu tidligere Real Madrid-talenter. Her får de kontakt til en 16-årig pige, som indvilger i at have sex med en af de tre andre og hun indvilger også i, at det må optages. Men hun indvilger ikke i, at det må videresendes. Og det gør spillerne, inklusive Asencio, på whatsapp, ifølge anklagen.

Det er det eneste, Asencio er anklaget for i sagen. Han har ikke dyrket sex med pigen og han har ikke optaget videoen. "Kun" videresendt den til andre.

Hvad er jeres dom over ham?

​Synes den er svær... Men hvis han har gjort det, så tror jeg jeg går med, at han skal skippes afsted. Det er virkelig beskidt og under bæltestedet at distribuere sex videoer. Det er noget af det værste og mest ydmygende man kan blive udsat for, forstiller jeg mig. Det er lavt. 
Så kan man omvendt argumentere for, at han var ung og dum osv osv. Men.... Der er konsekvenser af alle valg her i livet. På godt og ondt.

Jeg savner Pepe :(

2 uger 5 dage siden #4 af -#7-
Sagen her kan jo godt minde lidt om den såkaldte Umbrella-sag, som kørte herhjemme i Danmark for nogle år siden, bare i mindre skala selvfølgelig. Pigen som var offeret i sagen dengang, var igennem et helvede, og døjer vist stadigvæk med følgerne af sagen. Jeg kunne forestille mig at pigen i den her sag også har det svært, især med tanke på at en af de involverede i hendes sag nu spiller mere eller mindre fast for verdens største fodboldklub.

Så jeg synes faktisk den er svær. Det er jo ikke fordi Asencio nødvendigvis er en skidt person, så grel er forbrydelsen slet ikke i min verden, men jeg kan godt forstå hvis der bliver kigget lidt skævt til ham rundt omkring på de forskellige stadioner. Jeg hæfter mig dog også lidt ved at Asencio er den eneste som Real Madrid har valgt at beholde ud af de fire, så har det været udelukkende et spørgsmål om talentets størrelse, eller er det fordi klubben er overbeviste om hans uskyld?

Summa sumarum så er jeg skuffet over Asencio i den her sag, hvis han har gjort det han er anklaget for, men jeg er ikke der hvor jeg synes at forbrydelsen skal koste ham en kontraktforlængelse. Og ender det med en kontraktforlængelse, så håber og forventer jeg at han har lært en vigtig livslektie, og at vi i fremtiden kun kommer til at høre hans navn i forbindelse med hans fodboldkarriere.

DC19

2 uger 5 dage siden #5 af Lars1991
​Ja, det er lidt svært. Kommer også lidt an på hans attitude til det hele og om det er noget han fortryder... og det kan jo være stort set umuligt at finde ud af om han gør reelt. Og så er jeg lidt nysgerrig på hvorfor at Real Madrid valgte at afskedige de tre andre spillere, men ikke Asencio? Var det bare lettere fordi de ikke var ligeså etablerede og derfor lettere at lade gå? Eller havde man fundet Asencios indblandning mindre slem end deres, og hvorfor?

På den ene side synes jeg ikke man skal tolerere sådan noget, på den anden side har vi jo accepteret værre ting tidligere. Her tænker jeg på Benzema og hans sag. Og Ronaldo har/havde vist en endnu værre sag hængende over sig, selvom det er noget der kom frem efter Real Madrid så vidt jeg husker. Og det jo lidt svært at finde op og ned i de her sager, man får jo aldrig det hele at vide.

2 uger 5 dage siden #6 af elle44
Jeg synes ikke det er svært . Hvis han kendes skyldig skal han bare skippes afsted.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Kialpe

Leveret af Kunena Forum