Engelsk presse: Trent Alexander-Arnold skriver kontrakt med Real Madrid
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Er det SÅ langt fra hvad vi er vant til? Det du beskriver om Trent, minder meget om det billede jeg har af Roberto Carlos og Marcelo. De hang tit op midt på banen og slækkede defensivt, slap deres markering osv. Men var omvendt uundværlige i det offensive spil.Lars1991 post=184262 skrev:
NachoFernández post=184256 skrev: Det er vel ikke fordi Trent ikke “gider” arbejde defensivt? Han er trods alt højre back. Nægter at tro på at han også står stille oppe ved midten :D
Jeg synes, at det er rigtig godt set. Offensivt mangler vi de tidlige indlæg som er så præcise for hvis løbene kommer, så kan vi virkelig fange modstanderen selv når de står lavt. Hans diagonaler og dødbolde er også guld værd!
Defensivt er han okay men nok ikke meget mere end det. Måske han bygger på de næste par år og at noget kommer med rutine. Han er trods alt “kun” 26.
Virkelig god handel. Og dejligt hvis den kommer tidligt på plads så han er klar til dag 1 af opstarten.
Jo, det jo netop en af de ting han bliver kritiseret for. Han har en tendens til at hænge oppe på banen når man mister bolden, og lunter med hjem - en attitude der er langt fra hvad vi er vant til fra vores backs. Han er også utrolig nem at spille i ryggen, det ved vi jo selv fra vores kampe imod dem. Og så vinder han absolut ingen dueller i luften. Defensivt har han altså meget samme profil som Lucas, just saying. Hvis man ikke får løst det taktisk, hvilket man nok ikke gør med Ancelotti, så kommer det til at være en stor sårbarhed for holdet.
Offensivt er det jo noget helt andet, hvor han er en af de bedste i verden, og han kan være med til at gøre vores spil mere flydende, hvilket vi har meget brug for. Han kan også gøre vores spil nedefra mere effektivt, hvilket vi igen har ret meget brug for. Så der er helt klar store positiver også, det kan man ikke benægte.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jo, Marcelo kunne man godt sammenligne med! (som jeg dog synes voksede med opgaven defensivt)
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Du har nok ret i, at det først var da Carlos blev ældre, at hans tilbageløb blev færre og færre, men synes den type forsvarsspiller Trent er, minder ret godt om Marcelo, så på den måde, er vi ikke så uvant til det. Dog er jeg enig med dig i, at Marcelo faktisk blev bedre defensivt med tiden og på sine gode dage, var han faktisk en ret god forsvarsspiller.Lars1991 post=184264 skrev: Nu var jeg nok ikke særlig "fodboldkyndig" da jeg så den gode version af Roberto Carlos, men husker ham da som en spiller med et stort løbepensum inden alderen ramte ham.
Men jo, Marcelo kunne man godt sammenligne med! (som jeg dog synes voksede med opgaven defensivt)
Jeg savner Pepe :(
1. Trent Alexander Arnold, 75MEUR
2. Hakimi, 65MEUR
3. Kounde, 60MEUR
4. Timber, 50MEUR
5. Ben White, 50MEUR
6. Pedro Porro, 45MEUR
7. Lewis, 40EMUR
8. Gray, 35MEUR
9. Gusto, 35MEUR
10. Livermento, 35MEUR
Carvajal har en værdi på 8MEUR, Fran på 15MEUR og Mendy 18MEUR.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg vil helt klar spille ham selvom han skifter. Han er jo 110% professionel. Synd hvis de giver ham en hård medfart her til sidst efter så mange år i klubben. Det fortjener han ikke. Men typisk englænder at de ikke ser udover egen næsetip.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.