Marca: Real Madrid har forlænget kontrakten med Raúl Asencio
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
1 år 4 måneder siden #1
af Administrationen
Ifølge spanske Marca har Real...
Ifølge spanske Marca har Real Madrid forlænget kontrakten med Raúl Asencio, så den nu udløber i 2029.
Samtidig får den nyslåede spanske landsholdsspiller en betragtelig lønforhøjelse, idet han starter med en årsløn på 6,2 millioner € og den vil stige løbende til 9 millioner € det sidste kontrakt-år.
Raúl Asencio har fået sit absolutte gennembrud i Real Madrid i denne sæson, hvor han har imponeret alt og alle med sin kompromisløse stil.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 år 4 måneder siden #2
af Kasillas
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Besvaret af Kasillas på emne Marca: Real Madrid har forlænget kontrakten med Raúl Asencio
Og det ville være fænomenalt og tiltrængt.
Der er kæmpe Ramos-potentiale over ham indtil videre, og skulle det alligevel ende med at blive en fuser, så vil han fortsat være en habil 3- eller 4-valg for klubben i mange år.
Og jeg køber slet ikke narrativet om pædofili-beskyldninger: Der er ikke tale om at han stak sit lem ind i en 9 år pigebarn. Der er tale om en ung 16-årige kvinde, og hvor Asencio måske eller måske ikke videresendte billeder, og fordi kvinden er under 18 år bliver det efterforsket som "pædofili".
For mig lyder det snarere som ungdommelige umodenhed krydret med misbrug af lettilgængelige digitale medier. Og dét skal selvfølgelig have konsekvenser og straf! Men ordet "pædofili" synes jeg ikke er passende ordbrug.
Der er kæmpe Ramos-potentiale over ham indtil videre, og skulle det alligevel ende med at blive en fuser, så vil han fortsat være en habil 3- eller 4-valg for klubben i mange år.
Og jeg køber slet ikke narrativet om pædofili-beskyldninger: Der er ikke tale om at han stak sit lem ind i en 9 år pigebarn. Der er tale om en ung 16-årige kvinde, og hvor Asencio måske eller måske ikke videresendte billeder, og fordi kvinden er under 18 år bliver det efterforsket som "pædofili".
For mig lyder det snarere som ungdommelige umodenhed krydret med misbrug af lettilgængelige digitale medier. Og dét skal selvfølgelig have konsekvenser og straf! Men ordet "pædofili" synes jeg ikke er passende ordbrug.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Iscold
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen