Sneijder: Rice-frisparksmål var ikke imponerende
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-

Den tidligere Real Madrid-spiller, Wesley Sneijder, er ikke synderligt imponeret af Declan Rice´s to frisparksmål, som han mener at Thibaut Courtois var svært implicerede i.
Det fortæller hollænderen i Ziggo Sport på hollandsk TV, hvor man tilsyneladende også kæmper en forgæves kamp med at få kompetente ekspert-kommentatorer.
Om det første mål, sagde Sneijder:
- Jeg synes ikke, at de to mål var så imponerende. Det kan lyde mærkeligt, men det er ekstremt nemt at få bolden til at skrue sådan altid, når man ved hvordan man skal gøre og det ved jeg alt om. Muropstillingen har skylden for dette mål.
Ved det andet mål, får Thibaut Courtois også skylden, selv om bolden blev høvlet ind helt oppe i det ene målhjørne:
- Hvis du ser gentagelsen, så kan du se, at Courtois tager et skridt til højre. Derfor har han ikke mulighed for at nå op i målhjørnet. Dette udspringer af det første mål. Hvis han var blevet på sin plads og havde troet på sin mur, så havde han reddet skuddet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Forstår ikke Courtois valgte kun at have fire mand i muren og ikke 5 + en liggende bagved som er blevet normalt i disse tider.
Courtois har ellers været en sikker skanse, men selv han er åbenbart ikke for god til at blive smittet af råddenskaben og de personlige fejl, der gennemsyrer holdet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024